• Philips Shop voordelen:

  • 45 Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips Sonicare-tandenborstel kan niet worden ingeschakeld

    Als uw Philips Sonicare AirFloss niet kan worden ingeschakeld, vindt u hieronder een aantal oplossingen die u zelf kunt proberen.

    Schakel het apparaat in met de aan-uitknop

    1) Druk op de aan-uitknop om er zeker van zijn dat uw Sonicare AirFloss is ingeschakeld.
    Aan/uit-knop van de Philips Sonicare AirFloss

    Plaats het apparaat in de oplader

    Als uw AirFloss nog steeds niet aan gaat, kunt u proberen het apparaat op te laden door de oplader op een stopcontact aan te sluiten en uw AirFloss op de oplader te plaatsen.

    Oplaadproces:
    * 1 groene LED: 33% opgeladen
    * 2 groene LED's: 66% opgeladen
    * 3 groene LED's: 100% opgeladen

    Opmerking: Als u de Sonicare AirFloss voor de eerste keer gebruikt, zorg er dan voor dat deze 24 uur wordt opgeladen.

    Opmerking: Wanneer de oplaadindicator geel knippert, is de batterij bijna leeg en moet deze worden opgeladen (de batterij heeft nog energie voor minder dan 3 sessies).

    Boden bovenstaande stappen geen oplossing voor het probleem? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

     
    Oplaadinstructies voor de Philips Sonicare AirFloss

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.