Mijn Philips Sonicare-tandenborstel kan niet worden ingeschakeld
Gepubliceerd op 2020-05-25
Als uw Philips Sonicare AirFloss niet kan worden ingeschakeld, vindt u hieronder een aantal oplossingen die u zelf kunt proberen.
Schakel het apparaat in met de aan-uitknop
1) Druk op de aan-uitknop om er zeker van zijn dat uw Sonicare AirFloss is ingeschakeld.
Plaats het apparaat in de oplader
Als uw AirFloss nog steeds niet aan gaat, kunt u proberen het apparaat op te laden door de oplader op een stopcontact aan te sluiten en uw AirFloss op de oplader te plaatsen.
Opmerking: Als u de Sonicare AirFloss voor de eerste keer gebruikt, zorg er dan voor dat deze 24 uur wordt opgeladen.
Opmerking: Wanneer de oplaadindicator geel knippert, is de batterij bijna leeg en moet deze worden opgeladen (de batterij heeft nog energie voor minder dan 3 sessies).
Boden bovenstaande stappen geen oplossing voor het probleem? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.