1
Producten

NIEUW

Shaver series 7000 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren

SkinGlide-ringen, GentlePrecision-mesjes, BeardAdapt-sensor, Persoonlijk scheerplan S7970/26

Problemen oplossen

Mijn Philips SmartClean-systeem werkt niet goed

Als uw Philips SmartClean-systeem niet schoonmaakt of uw Philips-scheerapparaat niet goed oplaadt, lees dan ons advies hieronder om het probleem zelf op te lossen.

Apparaat is niet aangesloten

Uw Philips SmartClean-station moet zijn aangesloten om te werken.

Controleer altijd of het apparaat is aangesloten op een contactdoos voordat u deze functie inschakelt.

De cartridge is leeg

Als de pijl op het SmartClean-apparaat wordt verlicht, betekent dit dat de cassette met de SmartClean-reinigingsoplossing moet worden vervangen.

Vervang de cassette door de onderkant van het SmartClean-systeem te openen.

Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer informatie over het vervangen van uw SmartClean-cartridge.

Hoe vervang ik de Philips SmartClean-cassette?
Play Pause

De unit moet worden gereset

Als het SmartClean-apparaat nog steeds niet werkt, raden we u aan het apparaat opnieuw op te starten.

Haal de stekker van het apparaat uit het stopcontact, wacht tien seconden en steek de stekker weer in het stopcontact.

Als u nog steeds niet tevreden bent met de prestaties van uw SmartClean-systeem, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.

Werkt het nog niet?

Neem contact op met ons team om u verder te helpen met dit probleem.

De indicator voor het [vervangen van de cassette] licht niet op; SmartClean minder dan 3 maanden in gebruik

  • SmartClean meet het vloeistofniveau in de vervangbare cassette. De indicator licht op als het vloeistofniveau te laag is.
    Als het scheerapparaat wordt afgespoeld voordat u het in de SmartClean plaatst, blijft het vloeistofniveau op hetzelfde niveau.

  • Ook als de indicator niet oplicht, dient u om hygiënische redenen de cassette elke 3 maanden te vervangen.

Het scheerapparaat was in de SmartClean geplaatst en werd gereinigd, maar niet opgeladen

Het scheerapparaat wordt opgeladen nadat de reiniging is voltooid. Zorg ervoor dat het scheerapparaat in de SmartClean als schoonmaken
is voltooid om het apparaat op de juiste wijze te laden.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: S7970/26 , S6680/26 , S7921/51 , S9721/31 , S5250/06 , S7520/69 , S5210/06 , S7730/26 , S7522/50 , S7520/41 , S5073/62 , S7311/66 , S5270/06 , S5550/06 , S5530/06 , S5672/26 , S5650/41 , S5630/45 , S5630/41 , S5572/40 , S5572/10 , S5550/10 , S5050/64 , S5070/65 , CP0253/01 , S9911/10 , S5420/08 , S5100/06 , S9988/68 , S9511/63 , S7780/64 , S7710/26 , S7530/50 , S7510/41 , S738/17 , S7370/12 , S7310/12 , S728/17 , S5620/12 , S5520/45 , S5510/45 , S5420/06 , S5400/26 , S5400/06 , S5320/06 , S5310/06 , S5150/26 , S5140/26 , S5130/06 , S5110/06 , S5013/26 , S5600/12 , S5400/41 , S5150/63 , S5050/04 , S7370/41 , S5620/41 , S5340/06 , S5600/41 , S7520/50 , S738/20 , S728/20 , S720/17 , CP9060/01 , S9031/12 , S9711/31 , S9521/31 , S9511/31 , S9171/31 , S9161/41 , S9161/31 , S9151/41 , S9112/43 , S9111/41 , S9111/31 , S9041/12 , S9021/12 , S9711/32 , S9521/32 , S9511/42 , S9511/32 , S9161/42 , S9111/43 , S9111/32 , S9041/13 , S9031/26 , S9031/13 , S9021/13 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.