Opzetborstels verliezen na 3 maanden hun reinigingskracht, waardoor de tanden niet meer consequent gereinigd worden. Het risico op overmatige tandplakopbouw en tandvleesirritaties neemt dan toe.
Om deze reden raden tandartsen aan om elke 3 maanden je opzetborstel te vervangen.
Om het vervangen van je opzetborstel niet te vergeten, biedt Philips Sonicare een opzetborstelabbonement aan. Meer weten?
Je Try&Buy abonnement heeft een maximale looptijd van 18 maanden. Binnen deze looptijd kun je gebruik maken van de Sonicare tandenborstel. De Philips Sonicare tandenbiorstel blijft echter eigendom van Philips tenzij je besluit deze te kopen. Dit kan op elk moment in Mijn Account.
Wanneer je ervoor kiest het apparaat niet te kopen dan blijft het eigendom van Philips en zul je het na afloop van 18 maanden moeten retourneren.
Log in op je account en klik op "Persoonlijke gegevens" en pas jouw informatie aan. Als je nog vragen hebt, kun je gratis contact met ons opnemen op
0900 202 11 77 van maandag tot vrijdag van 08:00 - 20:00 uur en zaterdag van 09:00 - 18:00 uur.
Annuleren binnen 14 dagen:
Je kunt je Try&Buy abonnement binnen 14 dagen na ontvangst van je product gratis annuleren. Ga naar Mijn Account en klik op “Mijn abonnement annuleren” of neem contact op met onze klantenservice om je retour aan te melden. Je ontvangt vervolgens instructies via email om je product gratis te retourneren via een afleverpunt. Wanneer we het product terug hebben ontvangen, krijg je per email een bevestiging en regelen we de terugbetaling.
Let op: je mag het product niet hebben gebruikt anders dan voor het testen van de werking van het product. Indien je het product toch anderszins hebt gebruikt, mag Philips 1 maandtermijn in rekening brengen.
Annuleren van je Try&Buy abonnement op elk moment:
Afhankelijk van je abonnement kun je op elk moment annuleren. Sommige abonnementsvormen kennen een vaste looptijd waarbinnen je niet kunt annuleren, dit is duidelijk vermeld bij de abonnementsvorm die je kiest. Wil je je abonnement annuleren en is dat mogelijk binnen je abonnementsvorm, meld je dan aan bij Mijn Account en klik op 'Mijn abonnement annuleren'. Je ontvangt instructies om je product gratis te retourneren via een afleverpunt. Wanneer we het product retour hebben ontvangen, wordt de annulering definitief. Alle verdere betalingen zullen worden stopgezet.
Let op: je product dient minimaal 2 werkdagen voor de aanvang van een nieuwe maand binnen te zijn, anders kunnen we het stopzetten van de overeenkomst niet op tijd verwerken, en zijn we genoodzaakt nog een extra maand in rekening te brengen.
**De annulering is alleen gelding wanneer je de tandenborstel (inclusief laadstation) op tijd terugstuurt en Philips het product ten minste twee dagen voor de verlenging van het abonnement heeft ontvangen.
**De reeds gemaakte betalingen zullen voor worden afgetrokken van de aankoopprijs van de tandenborstel.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.