0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Nieuwe opzetborstels worden automatisch geleverd wanneer ze nodig zijn.

    Vanaf €15,99 voor de gekozen frequentie

    Nieuwe opzetborstels worden automatisch geleverd wanneer ze nodig zijn.

    Past op alle Sonicare tandenborstels

    Kies de opzetborstel voor jou en selecteer de ideale frequentie van levering.

    Waarom abonneren?

    3 redenen om een abonnement te nemen

    Aangepast aan jouw behoeften.

    Personaliseer jouw mondverzorging en kies welke opzetborstel het beste past bij wat jij nodig hebt. Kies daarnaast ook het aantal opzetborstels en de leveringsfrequentie die jou het beste uitkomt.

    Gratis automatisch thuisbezorgd.

    Krijg jouw opzetborstels thuisbezorgd op de gekozen frequentie.

    Annuleer op elk gewenst moment

    Maak gebruik van volledige flexibiliteit en annuleer op het moment dat jou uitkomt. Het is ook mogelijk om bezorging te pauzeren en eventuele leveringen uit te stellen via jouw account.

    Waarom moet de opzetborstel iedere 3 maanden vervangen worden?

    Waarom moet de opzetborstel iedere 3 maanden vervangen worden?

    Vervang de opzetborstel elke 3 maanden voor optimaal resultaat. Na 3 maanden neemt de efficiëntie af en worden de resultaten minder. Dit kan zorgen voor tandplakopbouw en tandvleesirritatie. Zorg er daarom voor dat jouw abonnement zo is aangepast dat je niet zonder opzetborstel komt te zitte.

    Recycle met TerraCycle

    Recycle met TerraCycle

    Alle Philips Sonicare opzetborstels zijn te recyclen. Recycle jouw gebruikte mondverzorgingsproducten met TerraCycle en wij maken er weer nieuwe producten van.

    Ook een nieuwe elektrische tandenborstel nodig?

    Toch liever direct opzetborstels kopen?

    Alle opzetborstels

    Beheer jouw abonnement
     

    Naar MyPhilips

    Veelgestelde vragen

    Hoe kan ik betalen voor mijn Philips Sonicare opzetborstel abonnement?

    Betalen kan met iDeal, Visa of MasterCard.

    Hoe lang is de contractduur?

    Het contract wordt afgesloten voor onbepaalde tijd, maar je kunt op elk moment opzeggen.

    Wanneer ontvang ik mijn Philips Sonicare opzetborstels?

    De gemiddelde levertijd is 3 tot 5 werkdagen. Je ontvangt een trackingnummer, wanneer je pakket verzonden wordt.

    Hoe vaak worden mijn Philips Sonicare opzetborstels geleverd?

    Als onderdeel van uw abonnementsplan ontvangt u elke 6 maanden twee nieuwe opzetborstels. 

    Waar kan ik mijn account en persoonlijke gegevens zien?

    Log in op je account en klik op "persoonlijke gegevens".

    Hoe kan ik mijn betalingswijze wijzigen?

    Log in op je account en klik op "Betalingsgegevens". Hier kun je je betalingswijze wijzigen.

    Hoe kan ik mijn afleveradres aanpassen?

    Log in op je account en klik op "Persoonlijke gegevens" en pas je gegevens aan.

    Hoe kan ik een nieuwe opzetborstel krijgen vóór de daadwerkelijke volgende leverdatum?

    Log in op je account. Daar kun je aanpassingen doen met betrekking tot de eerstvolgende leverdatum.

    Hoe kan ik de volgende levering uitstellen?

    Log in op je account. Daar kun je de leverdatum aanpassen en uitstellen.

    Hoe kan ik mijn factuur zien?

    Log in op je account en klik op "Invoice" om uw facturen te downloaden.

    Hoe kan ik annuleren? Wat gebeurt er dan?

    Opzegging is te allen tijde mogelijk. Log in op je account, klik op de knop "Annuleren".

     

    Met een opzetborstelabonnement hoef je verder niets te doen. Het abonnement loopt af en er worden geen opzetborstels meer naar je opgestuurd. Houd er rekening mee dat je het programma één dag voordat de opzetborstels worden verzonden moet annuleren, zodat er geen verzending plaatsvindt.

     

    Daarnaast verlenen wij je een vrijwillig recht op retour. Op basis hiervan wordt het retourneren van de ongeopende opzetborstelverpakking binnen 30 dagen na ontvangst geaccepteerd. De productkosten worden volledig vergoed.

    Wat gebeurt er als een betaling niet kan plaatsvinden?

    In het geval je niet voldoet aan de verplichtingen rondom het abonnement, heeft Philips het recht om ofwel je de kans te geven alsnog te voldoen aan je verplichten, of om je abonnement te allen tijden te beëindigen.

    Kan ik het geselecteerde opzetborstel type veranderen als ik een lopend opzetborstelabonnement heb?

    Helaas is dit nog niet mogelijk, maar we werken eraan. Wil je een andere opzetborstel hebben, dan dien je het huidige abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement (voor de gewenste opzetborstel) af te sluiten.

    DiamondClean Prestige
    DiamondClean Prestige

    Select a color

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.