Als de Philips Head Pro niet werkt, kunnen de onderstaande tips u wellicht helpen een oplossing te vinden.
Wij raden u aan de stappen in onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende.
Mijn Philips Head Pro werkt niet
1. Haal de stekker van de Head Pro uit het stopcontact.
Het gebruik van een elektrisch apparaat met water kan zeer gevaarlijk zijn. Om veiligheidsredenen werkt het scheerapparaat niet wanneer het is aangesloten op een stopcontact.
Haal de stekker van uw Head Pro uit het stopcontact en schakel het apparaat opnieuw in.
2. Reinig de Head Pro
Uw Head Pro moet regelmatig worden schoongemaakt om goed te functioneren. Haar of vuil kan vast komen te zitten in het apparaat en de prestaties beïnvloeden. Raadpleeg de veelgestelde vragen voor tips over grondige reiniging en onderhoud op de lange termijn: "Hoe maak ik mijn Philips Head Pro schoon?
3. Laad de accu op.
Mogelijk is de batterij van uw Head Pro leeg. Laad uw apparaat volledig op en probeer het vervolgens weer in te schakelen. Sluit het apparaat aan op een geschikte stroomvoorziening om het op te laden. Philips baseert de geschatte oplaadtijd op een USB-stekkeradapter van 5 V en 1 A. Als u een alternatieve voedingsbron gebruikt, kan de oplaadtijd aanzienlijk langer zijn.
Tip: Hebthebt u een adapter nodig om uw apparaat op te laden? U kunt uw adapter aanschaffen via de Philips-onlineshop voor onderdelen en accessoires of contact opnemen met de klantenservice.
Hebt u nog steeds problemen met uw Head Pro?
Als geen van deze tips helpt, is de Head Pro mogelijk vanbinnen beschadigd. We raden u aan een reparatie of vervanging aan te vragen.