0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Head Pro werkt niet

    Gepubliceerd op 13 augustus 2025

    Als de Philips Head Pro niet werkt, kunnen de onderstaande tips u wellicht helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende. 

    1. Haal de stekker van de Head Pro uit het stopcontact.

    Het gebruik van een elektrisch apparaat met water kan zeer gevaarlijk zijn. Om veiligheidsredenen werkt het scheerapparaat niet wanneer het is aangesloten op een stopcontact.

    Haal de stekker van uw Head Pro uit het stopcontact en schakel het apparaat opnieuw in.

    2. Reinig de Head Pro

    Uw Head Pro moet regelmatig worden schoongemaakt om goed te functioneren. Haar of vuil kan vast komen te zitten in het apparaat en de prestaties beïnvloeden. Raadpleeg de veelgestelde vragen voor tips over grondige reiniging en onderhoud op de lange termijn: "Hoe maak ik mijn Philips Head Pro schoon? 

    3. Laad de accu op.

    Mogelijk is de batterij van uw Head Pro leeg. Laad uw apparaat volledig op en probeer het vervolgens weer in te schakelen. Sluit het apparaat aan op een geschikte stroomvoorziening om het op te laden. Philips baseert de geschatte oplaadtijd op een USB-stekkeradapter van 5 V en 1 A. Als u een alternatieve voedingsbron gebruikt, kan de oplaadtijd aanzienlijk langer zijn.

    Tip: Hebthebt u een adapter nodig om uw apparaat op te laden? U kunt uw adapter aanschaffen via de Philips-onlineshop voor onderdelen en accessoires of contact opnemen met de klantenservice. 

    Hebt u nog steeds problemen met uw Head Pro?

    Als geen van deze tips helpt, is de Head Pro mogelijk vanbinnen beschadigd. We raden u aan een reparatie of vervanging aan te vragen.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HS5980/15 , HS7980/15 , HS9980/15 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.