0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wat gebeurt er met de uGrow Smart Baby Monitor-app?

    Gepubliceerd op 21 September 2022

    Vanaf 1 oktober 2022 vervangt de nieuwe en verbeterde Philips Avent Baby Monitor+-app de uGrow Smart Monitor-app. Het kan even duren voordat je aan de nieuwe app gewend bent. Gebruik van de verbeterde Baby Monitor+-app vraagt een paar kleine stappen. Schakel eenvoudig over naar de Philips Avent Baby Monitor+ aan de hand van de onderstaande stappen:
     

    1. Zoek Philips Avent Baby Monitor+ in Google Play of de Apple Store. Mobiele gebruikers kunnen ook hier klikken
    2. Als je de app hebt gedownload, volg je de instructies op het scherm om je nieuwe account te registreren.
    3. Wanneer je je nieuwe account hebt bevestigd, moet je je uGrow slimme babyfoon resetten: Druk met een paperclip of puntig voorwerp op de resetknop op de achterkant van het apparaat.
    4. Zodra je de knop loslaat, speelt de babyfoon een kort melodietje af om het resetten te bevestigen.
    5. Volg de instructies in de Philips Avent Baby Monitor+-app om je uGrow slimme babyfoon te koppelen.

     
    Reset gewoon de babyfoon en maak een nieuw account. De Philips Avent Baby Monitor+-app heeft dezelfde functies en veilige verbinding als de oudere app.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.