0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wat gebeurt er met mijn gegevens als de batterij van Philips Avent-oorthermometer leeg is?

    Gepubliceerd op 2018-03-01

    De gegevens die worden opgeslagen in je slimme Philips Avent-oorthermometer gaan verloren als de batterijen helemaal leeg zijn of als de batterijen worden verwijderd uit de thermometer.
    Zorg ervoor dat je regelmatig je thermometer met je app synchroniseert.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SCH740/26 , SCH740/21 .

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.