0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wat kan ik doen als een app in een TV van Philips niet werkt?

    Gepubliceerd op 2018-09-20

    Situatie

    ● De app loopt vast of er wordt een foutbericht weergegeven.
    ● Wanneer de app wordt geselecteerd, komt er een zwart scherm tevoorschijn.
    ● Er is een probleem met het afspelen van beeld of geluid terwijl de app wordt gebruikt.

    Checklist

    Zorg ervoor dat:
    ● de software is bijgewerkt
    ● de app wordt geopend vanaf het app-platform van de TV en er geen extern Smart-apparaat wordt gebruikt.
    ● andere apps wel werken
    ● een internetverbinding tot stand is gekomen

    Antwoord

    Volg de onderstaande stappen om de oorzaak van het probleem te achterhalen als het afspelen in de app wordt onderbroken of blijft hangen . Wanneer er een foutmelding wordt weergegeven, gaat u verder met de laatste alinea van het artikel over foutmeldingen hieronder.

    1. Opnieuw

    ● Haal de stekker van de TV uit het stopcontact.
    ● Steek de stekker minimaal twee minuten weer in het stopcontact.
    ● Schakel de televisie in vanuit stand-by met de aan/uitknop.
    ● Controleer of de defecte app weer naar behoren werkt. Zo ja, dan bent u klaar. Als dat niet het geval is, gaat u verder met stap 2 ('Het internetgeheugen wissen').

    2. Het internetgeheugen wissen

    Druk op de 'Home'-knop op de afstandsbediening van de TV en ga naar de Instellingen-taakbalk:
    ● Selecteer Settings > [Wireless and networks] (Draadloos en netwerken) > [Wired of Wi-Fi] (Bekabeld of Wi-Fi) > [Clear Internet Memory] (Internetgeheugen wissen) en druk op OK op de afstandsbediening.
    ● Selecteer [OK] en druk op 'OK' om te bevestigen.
    ● Zet de TV in stand-by. Haal de stekker van de televisie uit het stopcontact en wacht een minuut. Sluit de stekker opnieuw aan en start de TV.
    ● Controleer of de defecte app weer naar behoren werkt. Zo ja, dan bent u klaar. Als dat niet het geval is, gaat u verder met stap 3 ( 'Update de app of installeer deze opnieuw').

    3. Update de app of installeer deze opnieuw

    Ga verder met de volgende stappen om de app opnieuw te installeren/te updaten:

     -Verwijder de app

    Als dat niet het geval is, gaat u verder met stap 3 ( 'Update de app of installeer deze opnieuw'):
    ● Selecteer [Manage apps] (Apps beheren) en druk op 'OK' op de afstandsbediening.
    ● Kies de desbetreffende app uit het app-overzicht en druk op OK.
    ● Selecteer Uninstall en druk op 'OK' op de afstandsbediening om te bevestigen.
    ● Selecteer [OK] en druk op 'OK' om te bevestigen.

    Download/update de app

    Druk op de 'Home'-knop op de afstandsbediening van de TV en ga naar de Apps-taakbalk:
    ● Selecteer de Google Play Store en druk op 'OK' op de afstandsbediening.
    ● Zoeken de net verwijderde app en markeer deze.
    ● Selecteer INSTALL' (INSTALLEREN) of 'UPDATE' (BIJWERKEN)
    ● Druk op de knop 'OK' op de afstandsbediening om het downloaden te starten

    Schakel de functie voor automatisch bijwerken van Google Play Store-apps in

    Druk op de 'Home'-knop op de afstandsbediening van de TV en ga naar de Apps-taakbalk:
    ● Selecteer de Google Play Store en druk op 'OK' op de afstandsbediening.
    ● Gebruik de pijl omlaag om te selecteren: Settings > [Auto-update apps] (Apps automatisch bijwerken) > [Auto-update apps at any time] (Apps op elk moment automatisch bijwerken). Druk op OK op de afstandsbediening om de selectie vast te leggen.
    ● Het automatisch bijwerken is nu geactiveerd.
    ● Controleer of de app weer werkt. Zo ja, dan bent u klaar. Als dat niet het geval is, gaat u verder met stap 4 ('De TV opnieuw installeren').

    4. De televisie opnieuw installeren

    U kunt alle functies van de TV opnieuw installeren door op de afstandsbediening van de televisie op de knop 'Home' te drukken en de volgende opties te selecteren:
    Configuratie > [Algemene instellingen] > [TV opnieuw installeren]

    Alle instellingen en geïnstalleerde kanalen zullen hersteld moeten worden nadat deze optie is gekozen.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: 65OLED803/12 , 55OLED803/12 , 43PUS7393/12 , 65PUS7803/12 , 65PUS8503/12 , 65PUS8303/12 , 75PUS8303/12 , 49PUS7803/12 , 49PUS8303/12 , 75PUS7803/12 , 55PUS7803/12 , 49PUS8503/12 , 55PUS8303/12 , 55PUS8503/12 , 65PUS7303/12 , 49PUS7503/12 , 55PUS7503/12 , 50PUS7303/12 , 43PUS7303/12 , 55PUS7303/12 , 65OLED873/12 , 65OLED973/12 , 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 65PUS6521/12 , 43PUS6551/12 , 49PUS6581/12 , 40PFS5501/12 , 49PFS5501/12 , 65PUS7101/12 , 32PFS5501/12 , 49PUS6551/12 , 55PUS6551/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6501/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 49PUS7101/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 43PUS6401/12 , 65PUS8901/12 , 55PUS8601/12 , 65PUS8700/12 , 65PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFK6500/12 , 32PFK5500/12 , 55PFK5500/12 , 48PFK5500/12 , 40PFK5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUS7600/12 , 55PUK6400/12 , 40PUK6400/12 , 50PUK6400/12 , 65PUK7120/12 , 40PFK6540/12 , 65PFT6520/12 , 65PFK6520/12 , 55PUK7150/12 , 55PUK7100/12 , 55PFK6580/12 , 55PFK6560/12 , 55PFK6550/12 , 55PFK6540/12 , 50PFK6580/12 , 50PFK6560/12 , 50PFK6550/12 , 50PFK6540/12 , 49PUS7170/12 , 49PUK7150/12 , 49PUK7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUK7100/12 , 40PFK6580/12 , 40PFK6560/12 , 40PFK6550/12 , 40PFH6510/88 , 55PFK6510/12 , 50PFT6510/12 , 50PFK6510/12 , 50PFH6510/88 , 40PFK6510/12 , 40PFT6510/12 , 55PFT6510/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 55PUS7909/12 , 65PUS9809/12 , 55PUS9109/12 , 65PUS9109/12 , 48PFS8109/12 , 55PUS8809/12 , 55PFS8109/12 , 48PFS8209/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.