0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn router ondersteunt alleen WEP, WPA of WPA2.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Als u nog steeds problemen ondervindt nadat u de Snelstartgids en de Gebruikershandleiding hebt geraadpleegd, voert u de volgende stappen uit:

    1. Druk op SETTINGS op de afstandsbediening.
    2. Selecteer Network settings (Netwerkinstellingen) in het weergavemenu.
    3. Selecteer Setup network (Netwerk instellen) en vervolgens Wireless (WiFi) (Draadloos (WiFi)).
    4. Selecteer Look for network (Zoeken naar netwerk).
    5. Selecteer uw netwerk en typ de bijbehorende beveiligingssleutel.
    6. Selecteer tot slot YES (Ja) wanneer u het scherm Connect to Internet? (Verbinden met internet?) hebt bereikt.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: NP2900/05 , NP2500/12 , NP2900/12 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.