0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Kan ik de kolf retourneren en het aankoopbedrag terugkrijgen?

    Gepubliceerd op 2017-04-06

    De kolf is een persoonlijk product en daardoor niet retourneerbaar. Alle kolven worden tijdens het productieproces getest om er zeker van te zijn dat de zuigkracht binnen de gewenste parameters ligt. Onze afdeling kwaliteitsborging kan de kolf voor u testen. Als de kolf tijdens het testen defect blijkt te zijn, krijgt u het aankoopbedrag niet terug van Philips AVENT, maar wordt u een vervangende kolf toegestuurd.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.