NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips OneUp elektrische dweil schuimt tijdens of na het eerste gebruik

    Gepubliceerd op 19 maart 2025

    Als de vloer te nat is na het schoonmaken met de Philips OneUp elektrische dweil, lees dan het artikel hieronder voor tips en oplossingen.

    Als de Philips OneUp elektrische dweil niet zoveel water opneemt als voorheen, is de pad mogelijk verstopt. Een teken hiervan is zichtbaar als het vuilwaterreservoir niet volledig is gevuld tijdens het schoonmaken.

    Oplossingen
    Controleer de staat van de pad. Als u de pad ongeveer zes maanden hebt gebruikt en in de wasmachine hebt gewassen volgens de wasinstructies, is de pad aan het einde van zijn levensduur. Vervang de pad door een nieuw exemplaar (XV1882 of XV1883).

    Tips:

    • Als u de pad gewoonlijk met de hand wast, probeer hem dan in de wasmachine te wassen op maximaal 40 °C, volgens de instructies op het waslabel.
    • Als het probleem zich blijft voordoen: Vervang de pad door een nieuw exemplaar (modellen XV1882 of XV1883).


    Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning of ga naar een Philips-servicecentrum.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.