0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Waarom komt er geen of minder water uit mijn Philips OneUp elektrische dweil?

    Gepubliceerd op 20 maart 2025

    Snelle oplossingen voor de Philips OneUp elektrische dweil uit de 5000-serie

    Het waterreservoir is leeg 
    Vul het schoonwaterreservoir bij (afbeelding 1). 

    Het schoonwaterreservoir niet goed aangesloten 
    Zorg ervoor dat het schoonwaterreservoir goed op het apparaat is aangesloten (afbeelding 2). 

    De pad is te droog 
    Als u een droge pad gebruikt, duurt het enige tijd voordat het water op de vloer komt. Voor een optimaal resultaat maakt u de pad voor gebruik nat onder de kraan met de stoffen zijde naar boven en zorgt u ervoor dat deze gelijkmatig nat is (afbeelding 3). Wring de pad niet uit. 

    De pad is niet goed bevestigd 
    Druk het mondstuk stevig op de plastic aansluitpunten van de pad om deze vast te zetten (afbeelding 4). 

    Verkeerde vochtigheidsinstelling 
    Gebruik Vochtigheidsinstelling 2 (twee brandende LED's) voor meer waterafgifte (afbeelding 5). Het apparaat begint altijd standaard op Vochtigheidsinstelling 1. 

    Verstopte pad 
    Was de pad in de wasmachine (tot 40 °C) volgens de instructies op het waslabel. Als het probleem zich blijft voordoen, vervangt u de pad door een nieuw exemplaar (modellen XV1882 of XV1883).

    Snelle oplossingen voor de Philips OneUp elektrische dweil uit de 3000-serie

    Het waterreservoir is leeg 
    Vul het schoonwaterreservoir bij (afbeelding 1). 

    Het schoonwaterreservoir niet goed aangesloten 
    Zorg ervoor dat het schoonwaterreservoir goed op het apparaat is aangesloten (afbeelding 2). 

    De pad is te droog 
    Als u een droge pad gebruikt, duurt het enige tijd voordat het water op de vloer komt. Voor een optimaal resultaat maakt u de pad voor gebruik nat onder de kraan met de stoffen zijde naar boven en zorgt u ervoor dat deze gelijkmatig nat is (afbeelding 3). Wring de pad niet uit. 

    De pad is niet goed bevestigd 
    Druk het mondstuk stevig op de plastic aansluitpunten van de pad om deze vast te zetten (afbeelding 4). 

    Verstopte pad 
    Was de pad in de wasmachine (tot 40 °C) volgens de instructies op het waslabel. Als het probleem zich blijft voordoen, vervangt u de pad door een nieuw exemplaar (modellen XV1882 of XV1883). 

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: XV3101/01 , XV3101/11 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.