NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Lumea flitst niet

    Gepubliceerd op 18 oktober 2024

    Als uw Lumea niet flitst, kan dit een van de volgende oorzaken hebben:

    • Uw huid is mogelijk te donker
    • Het opzetstuk is niet goed aangesloten
    • U hebt geen goed huidcontact
    • De sensor is vuil

    Lees verder voor meer informatie.

    Raadpleeg de tabellen met huidtinten en haarkleuren in uw gebruiksaanwijzing (ook online beschikbaar) om te zien of Lumea geschikt is voor u.

    Uw Lumea voorkomt flitsen als u delen van uw huid wilt behandelen die te donker zijn voor veilig gebruik.

    Houd er rekening mee dat dit ook kan gebeuren nadat u bruin bent geworden.

    Zorg ervoor dat uw opzetstuk is aangesloten op de voorzijde van uw Lumea. Uw Lumea flitst niet als het opzetstuk niet goed is aangesloten.

    Controleer ook of de aansluiting van het opzetstuk schoon is, zodat u zeker weet dat het opzetstuk goed is aangesloten.

    Bekijk de veelgestelde vraag: ‘Hoe moet ik mijn Philips Lumea schoonmaken?’ voor meer informatie.

    Zorg ervoor dat u ten minste 5 seconden volledig contact met de huid hebt. In sommige gebieden (gevoelige gebieden en gebieden met bot) kan het moeilijk zijn om goed contact met de huid te maken. Er zou geen licht tussen uw Lumea en uw huid moeten kunnen komen. Probeer uw Lumea te verplaatsen.

    Uw Lumea is uitgerust met een sensor die voorkomt dat u delen van uw huid behandelt die te donker zijn voor veilig gebruik.

    Als de sensor vuil is, kan dit ervoor zorgen dat uw Lumea niet flitst. Maak de sensor schoon met een licht vochtige Philips Lumea-reinigingsdoek.

    U vindt de sensor net boven het lichtvenster op uw opzetstuk (zie de kleine rechthoek boven het lichtvenster op de onderstaande afbeelding).

    Philips Lumea-opzetstuk

    Neem contact met ons op als deze oplossingen niet helpen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.