0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan ik beeld op mijn TV krijgen als het bericht "HDCP-error" (HDCP-fout) wordt weergegeven op het scherm of op het display van het externe apparaat?

    Gepubliceerd op 2019-09-04

    HDCP (High-Bandwidth Digital Content Protection) is een kopieerbeveiliging. Als u beeld op uw TV wilt krijgen, moeten externe apparaten die zijn aangesloten via DVI en/of HDMI zijn uitgerust met HDCP.

    1. Controleer of het externe apparaat (DVD, set-top box, splitter) en de TV HDCP hebben.
    2. Controleer de aansluiting en schakel beide apparaten uit en opnieuw in.
    3. Controleer of het externe apparaat is voorzien van de nieuwste softwareversie.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: 26PF3302/10 , 26PFL3321S/60 , 32PFL3321S/60 , 32PF3302/10 , 26PF3321/10 , 32PF3321/10 , 42PF3331/10 , 32PF5531D/10 , 32PF3321/12 , 37PF3321/10 , 32PF5331/12 , 42PF7411/10 , 37PF7331/12 , 32PF7331/12 , 26PF4311S/10 , 32PF4311S/10 , 26PF7321/12 , 37PF5321/12 , 32PF5521D/10 , 26PF5521D/10 , 26PF5321F/10 , 26PF5321/12 , 32PF5321/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.