0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De signaalsterkte van de digitale services controleren

    Gepubliceerd op 2019-09-04
    1. In de digitale modus drukt u op de afstandsbediening op de knop 'DIGITAL' voor de weergave van het instellingenmenu.
    2. Druk op de cursor omhoog/omlaag om INSTALLATION (INSTALLATIE) te selecteren en druk vervolgens op de cursor naar rechts.
    3. Druk op de cursor omhoog/omlaag om TEST RECEPTION (ONTVANGST TESTEN) te selecteren en druk vervolgens op de cursor naar rechts om het submenu te openen.
    4. Druk op de cursor naar rechts om de frequentie in te voeren van het digitale kanaal dat u wilt testen. Vervolgens geeft het menu de netwerknaam, de signaalkwaliteit en de signaalsterkte weer.
      Opmerking: raadpleeg uw lokale televisielijst voor digitale kanalen en hun frequentie.
    5. Druk één keer op de knop 'DIGITAL' om het menu af te sluiten.

    Opmerking:

    • als het signaal slechts op één kanaal zwak is, kunt u proberen de frequentie opnieuw in te voeren met een waarde tussen de laagste en de hoogste frequentie.
    • Als het probleem zich blijft voordoen, is er wellicht een signaalprobleem. Neem contact op met het kabelbedrijf of met de lokale omroep voor informatie over het specifieke kanaal.
    • Als de problemen optreden bij alle kanalen:
      Controleer of de antenne of de kabel van de TV goed is bevestigd aan de antenne-ingang van de televisie.
    • Als de verbinding goed is, raden we u aan contact op te nemen met een antenne-installateur om de sterkte van het binnenkomende signaal te controleren.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.