0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Waarom is het 3D-beeld dat ik ontvang via de TV-antenne wazig of dubbel?

    Gepubliceerd op 2019-09-10

    Dit is een bekend probleem, dat in de volgende softwareversie wordt opgelost. U wordt op de hoogte gebracht van de oplossing in de softwaregeschiedenis die wordt gepubliceerd op de Philips-ondersteuningswebsite. Tot die tijd kunt u het wazige of dubbele beeld voorkomen door de scherpte-instelling in te stellen op niveau 2 via het menu Setup > TV settings > Picture.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: 42PFL7656H/12 , 47PFL7656H/12 , 32PDL7906M/08 , 55PFL7606T/12 , 42PDL7906M/08 , 37PFL7606T/12 , 55PFL7606K/02 , 32PDL7906H/12 , 42PDL7906K/02 , 42PDL7906H/12 , 37PFL7606M/08 , 37PFL7606K/02 , 32PDL7906K/02 , 32PDL7906T/12 , 42PDL7906T/12 , 32PFL7606T/12 , 37PFL7676H/12 , 47PFL7606T/12 , 42PFL7606T/12 , 32PFL7606K/02 , 37PFL7666H/12 , 32PFL7606M/08 , 55PFL7606H/12 , 47PFL7606K/02 , 47PFL7606M/08 , 37PFL7606H/12 , 42PFL7606K/02 , 42PFL7606M/08 , 32PFL7606H/12 , 47PFL7666H/12 , 47PFL7606H/12 , 42PFL7666H/12 , 42PFL7606H/12 , 47PFL7696H/12 , 42PFL7696H/12 , 42PFL7676H/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.