• Philips Shop voordelen:

  • 30 Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Waarom is het 3D-beeld dat ik ontvang via de TV-antenne wazig of dubbel?

    Dit is een bekend probleem, dat in de volgende softwareversie wordt opgelost. U wordt op de hoogte gebracht van de oplossing in de softwaregeschiedenis die wordt gepubliceerd op de Philips-ondersteuningswebsite. Tot die tijd kunt u het wazige of dubbele beeld voorkomen door de scherpte-instelling in te stellen op niveau 2 via het menu Setup > TV settings > Picture.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: 42PFL7656H/12 , 47PFL7656H/12 , 32PDL7906M/08 , 55PFL7606T/12 , 42PDL7906M/08 , 37PFL7606T/12 , 55PFL7606K/02 , 32PDL7906H/12 , 42PDL7906K/02 , 42PDL7906H/12 , 37PFL7606M/08 , 37PFL7606K/02 , 32PDL7906K/02 , 32PDL7906T/12 , 42PDL7906T/12 , 32PFL7606T/12 , 37PFL7676H/12 , 47PFL7606T/12 , 42PFL7606T/12 , 32PFL7606K/02 , 37PFL7666H/12 , 32PFL7606M/08 , 55PFL7606H/12 , 47PFL7606K/02 , 47PFL7606M/08 , 37PFL7606H/12 , 42PFL7606K/02 , 42PFL7606M/08 , 32PFL7606H/12 , 47PFL7666H/12 , 47PFL7606H/12 , 42PFL7666H/12 , 42PFL7606H/12 , 47PFL7696H/12 , 42PFL7696H/12 , 42PFL7676H/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    Terug naar boven
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.