0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Welke problemen worden opgelost door een software-upgrade?

    Gepubliceerd op 2019-09-10

    Hoe kan ik zien welke softwareversie ik momenteel op mijn TV heb?

    1. Druk op de knop 'MENU' op de afstandsbediening om naar het hoofdmenu te gaan
    2. Selecteer TV MENU (TV-menu) en druk op de cursor naar rechts
    3. Druk op de cursor omlaag om SOFTWARE UPDATE (Software-update) te selecteren en druk op de cursor naar rechts
    4. Selecteer CURRENT SOFTWARE INFO (Huidige software-informatie) om de huidige softwareversie op uw TV weer te geven
    5. Als de softwareversie van de TV lager is dan de versie die wordt genoemd op de website, moet er een upgrade worden uitgevoerd voor uw TV
    6. Volg de instructies in de gebruikershandleiding of in het leesmij-bestand van de firmware-upgrade voor het upgraden van de software

    Waar vind ik de meest recente software voor mijn TV?

    • U vindt de nieuwste software voor het upgraden van de TV-firmware en de leesmij-bestanden op de ondersteuningswebsite van Philips. Raadpleeg het gedeelte SOFTWARE EN DRIVERS

    In de nieuwste software worden de onderstaande problemen opgelost:

    • Voegt de optie in het TV-menu toe waarmee de functie voor automatische zenderupdates tijdens stand-by wordt uitgeschakeld

    • De TV start telkens opnieuw op wanneer ik naar een TV-kanaal kijk (Alleen van toepassing in het Verenigd Koninkrijk)

    • Er treedt geluidsverlies op wanneer een ander kanaal wordt gekozen op een externe set-top box via een HDMI-aansluiting

    • Inclusief de elektronische programmagids (EPG) voor 8 dagen voor Spanje

    • Uitval van audio en/of ruis bij het aansluiten van bepaalde home cinema-systemen via de SPDIF-aansluiting

    • Willekeurig signaalverlies gedurende 1 tot 2 seconden bij het weergeven van digitale HD-kanalen of video-inhoud van 1080i via een HDMI-aansluiting

    • De modus “MPEG artefact Reduction” (MPEG artefact-reductie) wordt teruggezet naar de modus OFF (Uit) in de AV-modus

    • Kan niet afstemmen op analoge kanalen met een frequentie boven de 800 MHz

    • Kan geen betaalde zenders/services met leeftijdsclassificering weergeven van de serviceprovider LA7

    • Er ontbreken digitale zenders na het installeren van de zenders en/of er gaat signaal verloren nadat de TV van zender is gewisseld (Alleen van toepassing in Spanje)

    • De TV reageert niet op de afstandsbediening of de knoppen op de TV nadat ik de TV de volgende dag vanuit stand-by inschakel (Van toepassing op landen waar de transmissie alleen analoog plaatsvindt)

    • De TV geeft geen geluid wanneer de Humax set-top box via de HDMI-aansluiting is aangesloten

    • Soms wordt er een halve teletekstpagina weergegeven

    • Eerder opgeslagen digitale kanalen zijn verwijderd nadat de TV de installatie-update heeft uitgevoerd

    • Er zijn contrastschommelingen te zien op het scherm als de helderheid van het beeld plotseling verandert wanneer de functie dynamisch contrast is uitgeschakeld

    • Verhoog het vooraf ingestelde niveau voor lage tonen

    • In Noorwegen worden de Zweedse kanalen vóór de Noorse kanalen in de lijst geordend als de TV de installatie van de kanalen uitvoert in de antennemodus

    • De TV kan de leeftijdclassificering niet wijzigen voor kanalen/services van “YouSee” in Denemarken

    • Analoge kanalen vertonen veel ruis wanneer de TV het kanaal van digitaal naar analoog wijzigt

    • De toets OPTION voor het vergroten van de teletekstpagina is vervangen door de toets voor het beeldformaat

    • DVB-C-introductie voor Zweden en Denemarken

    • Er worden geen geprogrammeerde TV-programma's weergegeven in de elektronische programmagids (EPG)

    • Er wordt slechts één kanaal opgeslagen als de installatie handmatig via de kabel wordt uitgevoerd

    • Het geluid verandert niet als de audiotaal van Engels naar Frans wordt gewijzigd voor een digitaal kanaal

    • “No Program Available” (Geen programma beschikbaar) wordt op het scherm weergegeven bij het weergeven van betaalde kanalen/services

    • De TV start opnieuw op bij het wisselen tussen betaalde kanalen/services

    • De TV start opnieuw op tijdens de eerste installatie of in de startmodus

    • De TV start opnieuw op bij het navigeren door de lijst met nummers in de browser

    • Er worden onbruikbare tekens weergegeven op het scherm van de elektronische programmagids (EPG)

    • Lost op dat bepaalde kanalen in Frankrijk niet kunnen worden weergegeven met een Canal+-decoder bij klanten die voorheen softwareversie 64.40.0 gebruikten

    • In Zwitserland herkent de TV de Niagra CAM-kaart niet

    • De TV voert de automatische installatie opnieuw uit wanneer de TV de automatische installatie zonder antenneaansluiting heeft uitgevoerd

    • Het beeld wordt verticaal uitgerekt bij DVB-T-kanalen

    • Lost het probleem op dat DVBT-kanalen in Frankrijk niet op de Bitche-kabel kunnen worden opgeslagen

    • Na de installatie van de kanalen ontbreekt er 1 DVB-T-kanaal in Brandenburg, Duitsland

    • De lichtstrip gaat niet branden als de TV wordt ingeschakeld met de 'On Timer'-functies (Timer aan)

    • De helderheid en het contrast variëren, zelfs wanneer de functies 'Active Control', 'Light sensor' (Lichtsensor) en 'Dynamic contrast' (Dynam. contrast) zijn uitgeschakeld

    • Bij HDMI-invoer treedt beeld- en geluidsverlies op als de beeldresolutie op het externe apparaat wordt gewijzigd van 1080p in 480p

    • De instelling Hue (Kleurschakering) wordt uitgeschakeld voor niet-NTSC-signalen. Deze dient alleen te zijn ingeschakeld bij NTSC-signalen

    • Lost beeldvervorming/-verlies bij HDMI-beelden op nadat de indeling is gewijzigd bij bepaalde DVD-spelers

    • Verwijdert het artefact bij uitschakeling van de functie Active Control

    • Lost het probleem op van verschillen tussen beeldweergave wanneer de gebruiker de beeldinstelling aanpast en normale weergave

    • Wanneer de verlichting in de ruimte verandert treden er plotselinge contrastvariaties op het scherm op of de helderheid van het beeld varieert wanneer de lichtsensor is ingeschakeld

    • Lost het probleem op van de verticale lijn in het MHEG dual screen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.