1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Waarom zie ik het 3D-effect van mijn 3D-disc niet?

    Bijgewerkt op 2017-08-18

    Het probleem kan worden veroorzaakt door een ongeschikte 3D-bril. Voor bepaalde 3D-discs kunt u alleen een traditionele bril met een ROOD/GROEN-filter gebruiken in plaats van een actieve 3D-bril.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HTB4152B/12 , BDP5700/12 , HTB4150B/12 , BDP5602/12 , BDP5600/12 , HTS7212/12 , HTS4282/12 , HTS8562/12 , HTS3261/12 , HTS3271/12 , HTS9241/12 , HTS9221/12 , HTS5591/12 , HTS5581/12 , HTS5582/12 , HTS5592/12 , HTS7201/12 , HTS4562/12 , HTS5562/12 , HTS7202/12 , HTS4561/12 , HTS5561/12 , HTS3231/12 , BDP9600/12 , BDP8000/12 , HTS3260/12 , HTS9540/12 , HTS3580/12 , HTS5220/12 , HTS5580/12 , HTS7140/12 , HTS3560/12 , HTS5590/12 , HTS5560/12 , HTS9520/12 , HTS9140/12 , BDP7500B2/12 , BDP7500S2/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.