1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Waarom zie ik het 3D-effect van mijn 3D-disc niet?

    Bijgewerkt op 2017-08-18

    Het probleem kan worden veroorzaakt door een ongeschikte 3D-bril. Voor bepaalde 3D-discs kunt u alleen een traditionele bril met een ROOD/GROEN-filter gebruiken in plaats van een actieve 3D-bril.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HTB4152B/12 , BDP5700/12 , HTB4150B/12 , BDP5602/12 , BDP5600/12 , HTS7212/12 , HTS4282/12 , HTS8562/12 , HTS3261/12 , HTS3271/12 , HTS9241/12 , HTS9221/12 , HTS5591/12 , HTS5581/12 , HTS5582/12 , HTS5592/12 , HTS7201/12 , HTS4562/12 , HTS5562/12 , HTS7202/12 , HTS4561/12 , HTS5561/12 , HTS3231/12 , BDP9600/12 , BDP8000/12 , HTS3260/12 , HTS9540/12 , HTS3580/12 , HTS5220/12 , HTS5580/12 , HTS7140/12 , HTS3560/12 , HTS5590/12 , HTS5560/12 , HTS9520/12 , HTS9140/12 , BDP7500B2/12 , BDP7500S2/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Registreer uw product

    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.