1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wat betekenen de indicatoren en foutcodes op mijn Philips-luchtzuiveraar?

    Gepubliceerd op 10 November 2022
    Lees ons artikel hieronder voor meer informatie over de indicatoren of foutcodes van uw Philips-luchtzuiveraar.

    Betekenis van foutcodes en indicatoren

    Afhankelijk van het model Philips-luchtzuiveraar kunnen een of meer van de volgende indicaties of foutcodes worden weergegeven:
     

    • Code A: Automatische modus.

    • Code C: Gasmodus (alleen AC3254 en AC3256).

    • Code L: Kinderslot aan.

    • Code UL: Kinderslot uit.

    • Code F0 of FO: Maak het voorfilter schoon en stel de schoonmaaktijd van het voorfilter opnieuw in volgens de gebruiksaanwijzing van uw specifieke model.

    • Code AO of A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Vervang het NanoProtect HEPA-filter en stel de levensduur van het filter opnieuw in volgens de specifieke gebruiksaanwijzing van uw model.

    • Code CO of C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Vervang het NanoProtect AC-filter en stel de levensduur van het filter opnieuw in volgens de specifieke gebruiksaanwijzing van uw model.

    • Code SL: Slaapmodus.

    • Code 1h: Timermodus.

    • Code t: Turbomodus.

    • Code L1, L2, L3, L4: GAS-niveau.

    • Indicator '-': De dimfunctie is geactiveerd.

    • Foutcode Er: De halsensor werkt niet goed. Verwijder het voorpaneel en plaats het opnieuw. Als de foutcode ‘Er’ zich blijft voordoen, raden wij u aan om contact op te nemen met het Consumer Care Centre in uw land.

    • Foutcode E1, E2, E3, E4: Het apparaat is defect. Neem contact op met het Consumer Care Centre in uw land. 

    • Foutcode E6: E6 geeft aan dat de oververhittingsbeveiliging op het apparaat is geactiveerd. Haal de stekker van het apparaat uit het stopcontact, controleer of de filterverpakking is verwijderd en of de luchttoevoer of -uitvoer is geblokkeerd. Wacht één minuut, steek de stekker weer in het stopcontact en schakel het apparaat in.  Als 'E6' nog steeds aanhoudt, heeft de verwarming andere storingen. Neem contact op met het Consumer Care Centre in uw land. (Alleen AMF870 en AMF872)



    Als met deze oplossingen het probleem niet is opgelost, kunt u contact met ons opnemen voor meer hulp.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: AMF765/10 , AC1711/10 , AC1715/11 , AC1715/10 , AC2936/13 , AC2939/10 , AC4550/10 , AC2729/10 , AC1217/10 , AC1214/10 , AC5659/10 , AC2889/10 , AC3829/10 , AC2889/60 , AC3259/10 , AC3259/60 , AC3256/60 , DE5205/10 , AC1215/10 , AC2887/10 , AC2882/10 , AC3256/10 , AC3256/00 , AC3256/30 , AC4012/10 , AC4080/10 , AC4072/11 , AC4053/00 , AC4065/00 , AC4055/00 , AC4063/00 , AC4054/00 , AC4064/00 , AC4052/00 , AC4062/00 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Ik begrijp het
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.