• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Wanneer moet ik de Philips VisaPure-borstel vervangen?

    Voor goede reinigingsresultaten raden we u aan om de opzetborstel om de 3 maanden te vervangen en de scrubborstel (niet beschikbaar voor alle modellen) om de 6 maanden of wanneer de borstelharen vervormd of beschadigd zijn.

    Wij raden u aan om het massagehulpstuk en opzetstuk voor frisse ogen na een jaar te vervangen, of eerder als het is beschadigd.

    U kunt nieuwe opzetborstels kopen in de Philips Shop of bij de leverancier waar u uw VisaPure hebt gekocht.

    Neem contact op met Consumer Care via www.philips.com/support als u nog meer vragen hebt.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SC5371/10 , SC6017/00 , SC5363/10 , SC6011/00 , SC5275/34 , MS5030/01 , MS592/50 , MS591/50 , MS590/50 , MS5075/16 , BSC200/01 , SC5340/10 , SC6060/00 , SC5370/10 , SC5275/16 , SC5265/36 , SC5278/13 , SC5994/00 , SC5267/12 , SC5275/14 , MS596/50 , SC5993/10 , SC5996/10 , SC5993/00 , SC5996/00 , SC5275/10 , SC5265/12 , SC5275/33 , SC5274/13 , SC5275/11 , SC5990/10 , SC5991/10 , SC5992/10 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    Terug naar boven
    Terug naar boven