Ik kan mijn Philips Wake-Up Light niet verbinden met de Wi-Fi
Gepubliceerd op 2021-11-18
Als u problemen ondervindt bij het aansluiten van uw Wake-Up Light op uw Wi-Fi-thuisnetwerk, lees dan hier de mogelijke oorzaken daarvan en hoe u dit eenvoudig zelf kunt oplossen.
Het Wi-Fi-wachtwoord is onjuist
Als het pictogram voor de toegangspuntmodus op uw Wake-Up Light knippert, is uw Wi-Fi-wachtwoord mogelijk niet juist. Voer uw Wi-Fi-wachtwoord opnieuw in en kijk of de verbinding met uw wake-uplamp nu wel tot stand wordt gebracht.
De Wi-Fi-router is niet compatibel met het Wake-up Light
Om uw Wake-Up Light te installeren, hebt u een Wi-Fi-router met een bandbreedte van 2,4 GHz nodig. De lamp kan geen verbinding maken met een 5 Ghz-netwerk.
Wij raden u aan om het 5 GHz-netwerk tijdelijk uit te schakelen om uw Wake-Up Light te verbinden met een 2,4 GHz-netwerk. Zodra de installatie is voltooid, kunt u een hogere bandbreedte gebruiken, bijvoorbeeld 5 GHz.
De instellingen op uw router moeten mogelijk worden aangepast, dus zorg ervoor dat de router nieuwe apparaten toegang tot het netwerk geeft. Controleer ook de instellingen voor uw Wi-Fi-thuisnetwerk op de router. Het is mogelijk dat Universal Plug and Play (UPnP) niet is ingeschakeld op uw router. Schakel deze instelling in op uw router.
Opmerking: We raden u aan het apparaat niet op een gastnetwerk aan te sluiten
Uw Wake-up Light is buiten bereik
Probeer uw Wake-Up Light en telefoon dichter bij uw Wi-Fi-router te plaatsen en de verbinding opnieuw tot stand te brengen.
Opmerking: De SleepMapper-app en het Wake-Up Light kunnen alleen met elkaar communiceren als ze zijn aangesloten op hetzelfde Wi-Fi-netwerk. Als uw telefoon is verbonden met een 4G-netwerk, kunt u deze niet synchroniseren met uw Wake-up Light.
Als u het bovenstaande advies hebt geprobeerd maar uw Wake-up Light nog steeds niet kunt verbinden met een Wi-Fi-netwerk, kunt u gerust contact met ons opnemen voor verdere hulp.