1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips SmartClean-systeem stroomt over

    Bijgewerkt op 2019-11-17

    Als u merkt dat er water lekt uit uw Philips SmartClean-station voor scheerapparaten of dat het overstroomt, hoeft u zich geen zorgen te maken. Wij kunnen u helpen met de onderstaande tips.

    Scheerapparaat is niet droog

    Spoel uw Philips-scheerapparaat altijd schoon voordat u het in het SmartClean-systeem plaatst. Schud het overtollige water van het scheerapparaat af nadat u het hebt schoongemaakt. Als u dit niet doet, kan het overtollige water zich ophopen, waardoor de SmartClean-cassette gaat overstromen.

    Reinigingsvloeistof is gelekt

    Het kan zijn dat de reinigingsvloeistof in de SmartClean-cassette in het apparaat is gelekt.

    Dit kan gebeuren als het apparaat wordt gekanteld terwijl er nog een cassette in zit. U moet eerst de cassette verwijderen als u uw SmartClean-station moet kantelen om het te verplaatsen of om de oplader in het stopcontact te steken.

    Als uw SmartClean nog steeds overstroomt, neemt u contact met ons op voor verdere hulp.

    Referentie-artikelen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.