NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SmartSleep Deep Sleep-hoofdband werkt niet

    Gepubliceerd op 2021-09-29
    Als uw hoofdband niet werkt of niet wordt ingeschakeld, probeer dan onze tips om dit probleem op te lossen.
     
    Als het lampje van de hoofdband continu oranje brandt terwijl deze niet op de oplader staat, is de hoofdband niet volledig opgeladen.
    Zorg ervoor dat de hoofdband is opgeladen door deze op het stopcontact aan te sluiten. Het indicatielampje brandt groen als de batterij volledig is opgeladen. Het apparaat gaat 30 minuten nadat het volledig is opgeladen uit, omdat het overschakelt naar de energiebesparingsstand. Als u de oplaadstatus wilt controleren, houdt u de aan-uitknop 1 seconde ingedrukt om het apparaat uit de slaapstand te halen. 
    Als het indicatielampje van de hoofdband groen en oranje knippert, is er een fout met de hoofdband opgetreden. Als het groen/oranje knipperende lampje langer dan 5 seconden brandt, houdt u de aan/uit-knop 1 seconde ingedrukt om de fout te wissen. Als het groen/oranje knipperende lampje blijft branden, neemt u contact op met de klantenservice voor ondersteuning.
     
    Controleer tijdens het dragen van het apparaat of u een 'blije toon' hoort die aangeeft dat het apparaat correct is geplaatst voor gebruik.
     
    • Zorg ervoor dat de voorste sensor zich in het midden van uw voorhoofd bevindt 
    • De band is goed aangedraaid, zodat de hoofdband goed en comfortabel over uw hoofd zit
    • De sensor achter uw oor goed en stevig is bevestigd (als u een SmartSleep-hoofdband 2.0 hebt, bevindt er zich geen sensor achter uw oor)

    Het product is zo ontworpen dat u het geluid niet opmerkt tijdens het slapen. Het volume is gekalibreerd zodat u niet wakker wordt. Om te controleren of de hoofdband werkt, kunt u de verbindingsstatus op elk moment tijdens het gebruik in uw app bekijken en de volgende ochtend ook de Sleep Boost-tijd.

    U kunt ook de aan/uit-knop één seconde ingedrukt houden om de verbindingstoon te horen, een reeks 'blije tonen', en te controleren of de verbinding goed is ingesteld.

    Als u het bovenstaande advies hebt geprobeerd maar uw hoofdband nog steeds niet goed werkt, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning. 

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.