NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SmartSleep Deep Sleep-hoofdband kan geen verbinding maken met de SleepMapper-app

    Gepubliceerd op 2021-09-29
    Als u problemen ondervindt bij het aanmelden of verbinden van uw SleepMapper-app met uw hoofdband, lees dan onze tips om deze problemen op te lossen. 
     
    De SleepMapper-app is getest op Android 7 en iOS 12 en hoger. Als u de app probeert te gebruiken op een apparaat met een ander besturingssysteem, werkt deze niet.
     
    Als u zich niet kunt aanmelden, kunnen hier enkele redenen voor zijn, zoals hieronder beschreven.

    Geen account
    U hebt het maken van een account mogelijk eerder overgeslagen om snel toegang te krijgen tot de app. Als dit het geval is, kunt u nu een nieuw Philips-account maken met uw e-mailadres.

    Een Philips-account wordt aanbevolen om optimaal gebruik te maken van de app en uw gegevens te beschermen.

    Opmerking: Het is niet verplicht, maar het wordt aanbevolen om een account te maken zodat u optimaal kunt profiteren van een back-up van uw slaapgegevens.

    Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten
    Als u zeker weet dat u een Philips-account hebt en u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord bent vergeten.

     
    Als u uw hoofdband niet kunt verbinden met de SleepMapper-app, probeer dan de onderstaande tips voor het oplossen van problemen.

    Bluetooth is niet ingeschakeld
    Als u Bluetooth op uw hoofdband wilt inschakelen, sluit u de hoofdband aan op de oplader of schakelt u deze in (1 seconde op de aan/uit-knop drukken). Controleer de Bluetooth-instelling van uw telefoon om te zien of deze is ingeschakeld.
    Als u een Android-telefoon hebt, zorg er dan voor dat u 'locatieservices' ook inschakelt. Ga naar de app en koppel het apparaat volgens de instructies in de app. Zorg er tijdens het koppelen voor dat uw hoofdband en telefoon zich in de buurt bevinden.
    Als de app de hoofdband nog steeds niet herkent, voert u de volgende stappen uit:
    1. Tik in de instellingen van uw smartphone op apps
    2. Druk … en selecteer Show system apps (systeem-apps weergeven)
    3. Zoek naar Bluetooth
    4. Tik op Force stop (geforceerd stoppen)
    5. Open nu de SleepMapper-app. De app zou nu de hoofdband moeten kunnen vinden



     
    Als u een nieuwe telefoon hebt, moet u de hoofdband van uw oude telefoon ontkoppelen voordat u deze koppelt met de nieuwe telefoon. Elke hoofdband kan slechts aan één telefoon tegelijk worden gekoppeld. Dit is bedoeld om de privacy van uw gegevens te beschermen. Als u uw oude telefoon niet meer hebt om te ontkoppelen, reset u de fabrieksinstellingen van de hoofdband door deze aan te sluiten op het stopcontact en vervolgens de aan/uit-knop 15 seconden ingedrukt te houden. Het LED-lampje knippert groen om aan te geven dat de fabrieksinstellingen zijn hersteld. Probeer de hoofdband opnieuw te koppelen met de SleepMapper-app.

    Opmerking: Als u de fabrieksinstellingen herstelt, worden alle opgeslagen gegevens van de hoofdband gewist. Zorg ervoor dat u een account hebt gemaakt en alle slaapgegevens hebt gedownload in de app op uw oude telefoon. Dit zorgt ervoor dat uw gegevens weer beschikbaar zijn op uw nieuwe telefoon wanneer u zich aanmeldt met hetzelfde account.
    Nadat u de hoofdband hebt verwijderd, beëindigt u de slaapsessie in de app of sluit u de hoofdband aan op het stopcontact om op te laden (hierdoor wordt de slaapsessie automatisch beëindigd). Schakel Bluetooth in op uw telefoon, ga naar het tabblad 'My Sleep' (Mijn slaap) in de SleepMapper-app en de synchronisatie wordt automatisch gestart. Als dit niet het geval is, trekt u de pagina omlaag om de synchronisatie te starten. Zorg ervoor dat de hoofdband zich dicht bij het apparaat bevindt (binnen een straal van 1 meter).

    Als u later wilt synchroniseren, kunt u de slaapsessie beëindigen door het toestel uit te schakelen (houd de aan/uit-knop 3 seconden ingedrukt) en vervolgens weer in te schakelen (houd de aan/uit-knop 1 seconde ingedrukt) wanneer u later wilt synchroniseren.
     
    Soms wordt het verloren sensorsignaal in de app weergegeven, zelfs nadat u een sensorverbinding tot stand hebt gebracht voordat u in slaap viel. Tijdens uw slaap hebt u zich mogelijk verplaatst waardoor de hoofdband is verschoven. De sensorverbinding kan slecht of zelfs verloren zijn. In dit geval is er geen boost gegeven en zijn er geen slaapgegevens vastgelegd.

    Om dit te voorkomen, kunt u de band aanpassen met behulp van de schuifknoppen aan de achterkant om ervoor te zorgen dat de hoofdband strak, maar niet te strak, om uw hoofd zit.
     
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.