NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan mijn Philips-radio niet verbinden met een Wi-Fi-netwerk of met internet.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Maak uzelf vertrouwd met de netwerkrouter voor u verbinding maakt met een netwerk. Zorg ervoor dat uw Wi-Fi-thuisnetwerk is ingeschakeld.

    Volg de instructies voor het verbinden in de gebruikershandleiding. Als er geen verbinding tot stand kan worden gebracht, herstelt u de fabrieksinstellingen van de radio en probeert u het opnieuw.

    De fabrieksinstellingen van de radio herstellen:

    1. Schakel het apparaat in.
    2. Druk op de knop HOME (Start) om het menu te openen.
    3. Blader naar[Systeeminstellingen] (System settings). Druk ter bevestiging op OK.
    4. Blader naar[Fabrieksinstellingen herstellen] (Factory Reset). Druk ter bevestiging op OK.

    Tip: voor een betere Wi-Fi-ontvangst draait u de antenne en past u de positie van de Wi-Fi-antenne aan tot u het sterkste signaal hebt gevonden.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.