Uw TV heeft een aan/uitknop rechtsonder op de TV. Controleer of de aan/uitknop is ingeschakeld voordat u uw TV gebruikt.
Als u de aan/uitknop van de TV al hebt ingedrukt en uw TV nog steeds niet wordt ingeschakeld, doet u het volgende:
- Controleer of het netsnoer goed is aangesloten op het stopcontact en op de TV.
- Sluit het netsnoer rechtstreeks op het stopcontact aan. Gebruik geen verlengsnoer.
- Schakel de TV altijd uit met de aan/uitknop van de TV voordat u het netsnoer aansluit op het stopcontact. Zo voorkomt u spanningspieken die ertoe kunnen leiden dat de TV overschakelt naar de beveiligingsmodus.
- Probeer de TV te resetten door de aan/uitknop van de TV 5 seconden ingedrukt te houden.
Als uw TV nog steeds niet wordt ingeschakeld:
- Neem contact op met het Philips Consumer Care Center voor ondersteuning of om meer over dit probleem te weten te komen. De contactgegevens vindt u op de pagina Consumer Support.
- Zorg ervoor dat u het model- en serienummer bij de hand hebt als u ons belt. Deze nummers staan vermeld op de sticker aan de zij- of achterkant van uw TV.