NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Kan geen bestanden kopiëren of verwijderen op mijn PhotoFrame.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    De bestandscompatibiliteit en de opslagruimte zijn de twee meest voorkomende oorzaken van problemen bij het kopiëren van bestanden.

    Controleer eerst of uw fotobestanden de juiste indeling hebben. Dit doet u door op uw PC de eigenschappen van het bestand te bekijken en de bestandsindeling te controleren. Uw PhotoFrame herkent afbeeldingsbestanden in de JPEG-indeling.

    Als er problemen optreden bij het verwijderen van foto's, doe dan het volgende om ervoor te zorgen dat uw foto's alsnog van uw PhotoFrame worden verwijderd. Probeer eerst uw PhotoFrame te resetten. Zie hiervoor de resetprocedure in de sectie met veelgestelde vragen. U kunt ook de stroomvoorziening van uw PhotoFrame gedurende 30 seconden onderbreken terwijl uw PhotoFrame is ingeschakeld.

    Tot slot kunt u “Delete all” (Alles verwijderen) selecteren op uw PhotoFrame indien deze optie beschikbaar is, en helemaal opnieuw beginnen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.