1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SmartClean-systeem werkt niet

    Gepubliceerd op 20 maart 2023
    Als het SmartClean-systeem niet werkt, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende.

    1. Sluit het apparaat aan op een stopcontact.

    Uw Philips SmartClean-station moet zijn aangesloten om te werken. 

    Controleer altijd of het apparaat is aangesloten op een contactdoos voordat u deze functie inschakelt.

    2. Vervang de cassette.

    Als het pijlsymbool op uw SmartClean-systeem gaat branden, moet de cassette met de SmartClean-reinigingsoplossing worden vervangen.

    Vervang de cassette door het onderste gedeelte van het SmartClean-systeem te openen. 

    Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer informatie over het vervangen van uw SmartClean-cassette.
    Hoe vervang ik de Philips SmartClean-cassette?
    Play Pause

    3. Reset de SmartClean.

    Als het SmartClean-apparaat nog steeds niet werkt, raden we u aan het apparaat opnieuw op te starten. 

    Haal de stekker van het apparaat uit het stopcontact, wacht tien seconden en steek de stekker weer in het stopcontact.

     

    Hebt u nog steeds problemen met het SmartClean-systeem?

    Als geen van deze tips helpt, is het SmartClean-systeem mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging aan te vragen.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.