Als het SmartClean-systeem niet werkt, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.
Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende.
1. Sluit het apparaat aan op een stopcontact.
Uw Philips SmartClean-station moet zijn aangesloten om te werken.
Controleer altijd of het apparaat is aangesloten op een contactdoos voordat u deze functie inschakelt.
2. Vervang de cassette.
Als het pijlsymbool op uw SmartClean-systeem gaat branden, moet de cassette met de SmartClean-reinigingsoplossing worden vervangen.
Vervang de cassette door het onderste gedeelte van het SmartClean-systeem te openen.
Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer informatie over het vervangen van uw SmartClean-cassette.
Play Pause
3. Reset de SmartClean.
Als het SmartClean-apparaat nog steeds niet werkt, raden we u aan het apparaat opnieuw op te starten.
Haal de stekker van het apparaat uit het stopcontact, wacht tien seconden en steek de stekker weer in het stopcontact.
Hebt u nog steeds problemen met het SmartClean-systeem?
Als geen van deze tips helpt, is het SmartClean-systeem mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging aan te vragen.