• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan geen verbinding maken met het apparaat in de Philips Treatment-app.

    Controleer of Bluetooth is ingeschakeld op het smart device / de tablet.
    Zorg ervoor dat het apparaat is uitgeschakeld.
    Activeer de Treatment-app, klik op 'Settings' (Instellingen) en vervolgens op 'Your devices' (Uw apparaten) en controleer of uw apparaat in de lijst staat.
    Als dat niet het geval is, kiest u 'add new PulseRelief' (Voeg nieuwe PulseRelief toe of 'add new BlueTouch' (Voeg nieuwe BlueTouch toe) en schakelt u het apparaat in.
    Let op: bij PulseRelief ervaart u mogelijk problemen met Android 7. Update naar Android 7.1 zodat het apparaat en de app goed werken.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.