1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Avent-babyfoon maakt een hoge pieptoon

    Gepubliceerd op 2019-11-17

    Komen er hoge pieptonen uit je Philips Avent-babyfoon? Gebruik onze instructievideo om te proberen dit probleem zelf op te lossen.

    Play Pause

    De units staan te dicht bij elkaar

    Zorg ervoor dat de babyunit en ouderunit van je Philips Avent-babyfoon minstens 1 meter uit elkaar staan.

    De volume-instellingen van de ouderunit zijn te hoog

    Druk op de knop - om het volume van de ouderunit van je Philips Avent-babyfoon te verlagen. Je ziet het huidige geluidsniveau op het display nadat je op de knop - hebt gedrukt. De ouderunit piept bij elke volumewijziging.

    andere DECT-apparaten zorgen voor interferentie

    De ouderunit van de Philips Avent-babyfoon staat mogelijk te dicht bij andere DECT-apparaten (zoals een babyfoon of normale DECT-telefoon). Verwijder deze apparaten om interferentie te voorkomen.

    Er is een softwarefout opgetreden

    Wanneer het systeem niet goed werkt, kun je proberen je Philips Avent-babyfoon te resetten met onderstaande stappen. Je persoonlijke instellingen zoals gebruikersmodus, video, geluid of selectie van slaapliedjes gaan niet verloren na de reset.

    1. Schakel de ouderunit uit
    2. Houd de knop - ingedrukt
    3. Schakel de ouderunit in en houd tegelijkertijd de knop - ingedrukt

    Neem contact met ons op voor verdere assistentie als het probleem zich blijft voordoen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.