1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Wake-up Light wordt niet ingeschakeld

    Bijgewerkt op 2021-12-15
    Als uw Philips Wake-up Light niet wordt ingeschakeld of niet reageert, kunt u het onderstaande advies volgen om dit probleem op te lossen.

    Druk zachtjes op de knop

    Afhankelijk van het model Wake-up Light dat u hebt, zijn er mogelijk enkele opties voor het inschakelen van de Wake-up Light. Sommige modellen hebben een lichtknop, andere worden ingeschakeld met de radioknop. Als u de knop te lang of te hard indrukt, reageert uw Wake-up Light niet. Druk kort en zachtjes op de knop om uw Wake-up Light in te schakelen. 

    Herstel de standaardinstellingen van uw SmartSleep Sleep & Wake-up Light.

    Als uw Wake-up Light niet reageert, kunt u ook proberen deze te resetten.

    U kunt de standaardinstellingen van uw Wake-up Light herstellen door een pin in de achterkant van uw apparaat te steken door op de resetknop te drukken. 

    Als u het bovenstaande advies hebt geprobeerd maar uw Wake-up Light werkt nog steeds niet, neemt u contact met ons op voor verdere ondersteuning.  
    SmartSleep-resetknop

    Instructies voor het resetten van andere modellen:

    Stap 1. Houd alarm 1 gedurende 5 seconden ingedrukt
    Stap 2. Houd 'light on' (licht aan) gedurende 5 seconden ingedrukt
    Stap 3. Houd 'FM radio on' (FM-radio aan) gedurende 5 seconden ingedrukt
     
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.