Mijn Philips Wake-up Light wordt niet ingeschakeld
Als uw Philips Wake-up Light niet wordt ingeschakeld of niet reageert, kunt u het onderstaande advies volgen om dit probleem op te lossen.
-
Druk zachtjes op de knop
- Afhankelijk van het model Wake-up Light dat u hebt, zijn er mogelijk enkele opties voor het inschakelen van de Wake-up Light. Sommige modellen hebben een lichtknop, andere worden ingeschakeld met de radioknop. Als u de knop te lang of te hard indrukt, reageert uw Wake-up Light niet. Druk kort en zachtjes op de knop om uw Wake-up Light in te schakelen.
-
Herstel de standaardinstellingen van uw SmartSleep Sleep & Wake-up Light.
- Als uw Wake-up Light niet reageert, kunt u ook proberen deze te resetten.
U kunt de standaardinstellingen van uw Wake-up Light herstellen door een pin in de achterkant van uw apparaat te steken door op de resetknop te drukken.
Als u het bovenstaande advies hebt geprobeerd maar uw Wake-up Light werkt nog steeds niet, neemt u contact met ons op voor verdere ondersteuning. -
Instructies voor het resetten van andere modellen:
- Stap 1. Houd alarm 1 gedurende 5 seconden ingedrukt
Stap 2. Houd 'light on' (licht aan) gedurende 5 seconden ingedrukt
Stap 3. Houd 'FM radio on' (FM-radio aan) gedurende 5 seconden ingedrukt