Mijn Philips Wake-up Light wordt niet ingeschakeld
Gepubliceerd op 2021-12-15
Als uw Philips Wake-up Light niet wordt ingeschakeld of niet reageert, kunt u het onderstaande advies volgen om dit probleem op te lossen.
Druk zachtjes op de knop
Afhankelijk van het model Wake-up Light dat u hebt, zijn er mogelijk enkele opties voor het inschakelen van de Wake-up Light. Sommige modellen hebben een lichtknop, andere worden ingeschakeld met de radioknop. Als u de knop te lang of te hard indrukt, reageert uw Wake-up Light niet. Druk kort en zachtjes op de knop om uw Wake-up Light in te schakelen.
Herstel de standaardinstellingen van uw SmartSleep Sleep & Wake-up Light.
Als uw Wake-up Light niet reageert, kunt u ook proberen deze te resetten.
U kunt de standaardinstellingen van uw Wake-up Light herstellen door een pin in de achterkant van uw apparaat te steken door op de resetknop te drukken.
Als u het bovenstaande advies hebt geprobeerd maar uw Wake-up Light werkt nog steeds niet, neemt u contact met ons op voor verdere ondersteuning.
Instructies voor het resetten van andere modellen: