NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips digitale thermometer werkt niet

    Gepubliceerd op 2017-11-27

    In het onfortuinlijke geval dat je Philips digitale thermometer niet werkt, kun je daar vaak eenvoudig zelf iets aan doen. Ontdek hoe.

    De thermometer met flexibele punt heeft een batterij met een lange levensduur van ongeveer 2 tot 3 jaar. Als de batterij bijna leeg is, kun je de batterij als volgt vervangen voordat je de thermometer gebruikt:

    1. Verwijder het klepje van het batterijcompartiment
    2. Gebruik een geïsoleerd voorwerp om de batterij te verwijderen (bijvoorbeeld een tandenstoker)
    3. Plaats een nieuwe batterij (LR41) met de pluspool (+) naar boven
    4. Plaats het klepje van het batterijcompartiment terug
    5. Ontdoe je op de juiste wijze van de lege batterij

    Opmerking: Mogelijk is de batterij van de fopspeenthermometer leeg. Gooi de fopspeenthermometer weg als de batterij leeg is.

    Controleer of de meeteenheid van de fopspeenthermometer stevig vastzit aan de fopspeen en helemaal naar de vergrendelde stand is gedraaid.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.