0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe formatteer ik de Philips PSA-speler opnieuw?

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    1. Sluit de PSA met de AC/DC-adapter aan op een stopcontact.

    2. Start Device Manager door met de rechtermuisknop op het bijbehorende pictogram op de taakbalk van de computer te klikken.
      BELANGRIJK: alle muziek en content op uw micro jukebox worden gewist als u de standaardinstellingen terugzet.

    3. Selecteer het tabblad REPAIR (Repareren) in het dialoogvenster Philips Device Manager, klik op Repair (Repareren) en op Yes (Ja) om te bevestigen en start het repareren van het apparaat.

    4. Aan het einde van de reparatie verschijnt er een dialoogvenster met de mededeling dat het apparaat is gerepareerd. Klik op OK om de reparatie te voltooien.

    BELANGRIJK: formatteer de PSA niet opnieuw met Windows Media Player of Windows Verkenner, maar gebruik altijd alleen de PSA Device Manager.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.