0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Philips GoGear resetten omdat deze blijft hangen.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Voer een zachte reset uit.

    • Steek een kleine speld of ander scherp voorwerp in het resetgaatje aan de achterkant van de speler.
    • Wacht totdat de speler wordt uitgeschakeld.

    Opmerking: uw muziek en gegevens raken niet verloren en worden niet beschadigd door een zachte reset. Werk de firmware van de speler bij naar de laatste versie om de kans op fouten in de toekomst te verkleinen. Zie “Hoe kan ik mijn GoGear bijwerken met de nieuwste firmware?” voor aanwijzingen.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SA9200/05 , SA9200/00 , SA9100/00 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.