Hoe kan ik problemen met mijn speler zoveel mogelijk beperken?
Gepubliceerd op 2017-08-18
Veel problemen met het apparaat treden op doordat het in- of uitschakelen van het apparaat wordt onderbroken. U kunt dit als volgt vermijden:
Sluit geen USB-kabels aan en koppel geen USB-kabels los terwijl het apparaat wordt ingeschakeld. Wacht tot het GoGear-logo wordt weergegeven en weer verdwijnt van het scherm.
Sluit geen USB-kabels aan en koppel geen USB-kabels los terwijl het apparaat wordt uitgeschakeld. Wacht tot het bericht “Bye!” (Tot ziens) wordt weergegeven en weer verdwijnt van het scherm.
Als het apparaat op de PC is aangesloten, verwijder het apparaat dan niet meteen nadat u het apparaat hebt uitgeschakeld. Wacht een ogenblik (circa 5 minuten).
Belangrijk: als u zich niet aan de bovenstaande aanbevelingen houdt, kan dat leiden tot blijvende schade aan het apparaat.
Door op de link te klikken, verlaat u de officiële website van Royal Philips ("Philips"). Alle links naar websites van derden die op deze site kunnen verschijnen, zijn alleen bedoeld voor uw gemak en vertegenwoordigen op geen enkele manier enige aansluiting bij of goedkeuring van de informatie die op die gelinkte websites wordt verstrekt. Philips geeft geen verklaringen of garanties van welke aard dan ook met betrekking tot websites van derden of de daarin opgenomen informatie.