0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe installeer ik de Philips Shoqbox?

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    BELANGRIJK: Controleer voordat u begint of op uw pc een van de volgende besturingssystemen wordt uitgevoerd.

    • Windows 98 SE of ME
    • Windows 2000 – SP4 (of hoger)
    • Windows XP (Home of Professional) SP1 (of hoger)

    Als u Windows 2000 SP1, 2 of 3 gebruikt, dient u het systeem bij te werken naar SP4 (of hoger). Dit kunt u doen via http://www.support.microsoft.com.

    Als u Windows XP Home of Professional gebruikt, dient u het systeem bij te werken naar SP1 (of hoger) via de ondersteuningswebsite van Microsoft.

    Windows SP-upgrades zijn gratis voor alle gebruikers met een legale licentie.

    Om conflicten tussen toepassingen te vermijden, wordt u aangeraden alle andere Windows-toepassingen (ook antivirusprogramma's) te sluiten en de firewall indien aanwezig te deactiveren voordat u de muzieksoftware installeert.

    1. Installeer altijd eerst de software. Plaats hiervoor de installatie-cd in het cd-rom-station (Als de cd niet automatisch wordt gestart, dubbelklikt u op het .exe-bestand op het cd-rom-station).

    2. Selecteer uw voorkeurtaal in het installatiemenu; het welkomstvenster wordt weergegeven. Klik op NEXT (VOLGENDE) om naar de volgende pagina's te gaan tot u de pagina “install software” (Software installeren) bereikt. Vanaf deze pagina installeert u de software voor de Device en Music Manager.

    3. Volg de instructies op het scherm om de installatie te voltooien

    4. Zodra de installatie is voltooid, herstart u de computer en sluit u de hdd aan op de computer met de meegeleverde USB-kabel. Sluit de SHOQBOX aan op een stopcontact.

    5. Er wordt een programma gestart en het apparaat wordt herkend als een USB-apparaat voor massaopslag. Het apparaat wordt automatisch in Windows Verkenner als REMOVABLE DISK (VERWISSELBARE SCHIJF) aangeduid. U kunt nu Musicmatch® Jukebox starten en muziek overzetten op de ShoqBox.

    TIP: Mogelijk dient u Windows Verkenner te vernieuwen als de computer uw ShoqBox de eerste keer niet heeft herkend. Klik op View (Beeld) > Refresh (Vernieuwen) in de menubalk.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: PSS120/05 , PSS110/00 , PSS110/05 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.