0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe installeer ik de Philips Shoqbox?

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    BELANGRIJK: Controleer voordat u begint of op uw pc een van de volgende besturingssystemen wordt uitgevoerd.

    • Windows 98 SE of ME
    • Windows 2000 – SP4 (of hoger)
    • Windows XP (Home of Professional) SP1 (of hoger)

    Als u Windows 2000 SP1, 2 of 3 gebruikt, dient u het systeem bij te werken naar SP4 (of hoger). Dit kunt u doen via http://www.support.microsoft.com.

    Als u Windows XP Home of Professional gebruikt, dient u het systeem bij te werken naar SP1 (of hoger) via de ondersteuningswebsite van Microsoft.

    Windows SP-upgrades zijn gratis voor alle gebruikers met een legale licentie.

    Om conflicten tussen toepassingen te vermijden, wordt u aangeraden alle andere Windows-toepassingen (ook antivirusprogramma's) te sluiten en de firewall indien aanwezig te deactiveren voordat u de muzieksoftware installeert.

    1. Installeer altijd eerst de software. Plaats hiervoor de installatie-cd in het cd-rom-station (Als de cd niet automatisch wordt gestart, dubbelklikt u op het .exe-bestand op het cd-rom-station).

    2. Selecteer uw voorkeurtaal in het installatiemenu; het welkomstvenster wordt weergegeven. Klik op NEXT (VOLGENDE) om naar de volgende pagina's te gaan tot u de pagina “install software” (Software installeren) bereikt. Vanaf deze pagina installeert u de software voor de Device en Music Manager.

    3. Volg de instructies op het scherm om de installatie te voltooien

    4. Zodra de installatie is voltooid, herstart u de computer en sluit u de hdd aan op de computer met de meegeleverde USB-kabel. Sluit de SHOQBOX aan op een stopcontact.

    5. Er wordt een programma gestart en het apparaat wordt herkend als een USB-apparaat voor massaopslag. Het apparaat wordt automatisch in Windows Verkenner als REMOVABLE DISK (VERWISSELBARE SCHIJF) aangeduid. U kunt nu Musicmatch® Jukebox starten en muziek overzetten op de ShoqBox.

    TIP: Mogelijk dient u Windows Verkenner te vernieuwen als de computer uw ShoqBox de eerste keer niet heeft herkend. Klik op View (Beeld) > Refresh (Vernieuwen) in de menubalk.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: PSS120/05 , PSS110/00 , PSS110/05 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.