Krijg toegang tot ondersteuning voor producten, waaronder informatie over reiniging en desinfectie, videotutorials, en meer.
Ontdek een uitgebreid portfolio van product- en dienstenoplossingen voor de behandeling van COVID-19-patiënten.
24/7 niet-kritieke dienstverleningscasussen maken De Philips Customer Services Portal is een online toepassing waarmee u een breed scala aan servicebehoeften kunt beheren, op individueel productniveau, op het niveau van servicegebeurtenissen, op instellingsniveau, op contractniveau, en meer.
Nog geen account?
Optimale bedrijfsprestaties verbeteren en handhaven Philips Remote Services kan de uitvaltijd van apparatuur helpen verminderen met predictief onderhoud, door snel te reageren op waarschuwingen en met 24/7 proactieve bewaking. Krijg toegang tot technische, klinische en educatieve diensten op afstand die u nodig hebt om de optimale prestaties van uw apparatuur te handhaven en te verbeteren, en uw personeel te ondersteunen en te trainen.
Onze klinische, ontwerp- en analytische consultants bieden uitgebreide ervaring in paraatheid bij rampen, optimalisatie van de workflow en de patiëntenstroom, technologische adviezen en systeemintegratie, en algehele zorgverlening. Ons team kan u helpen alternatieve zorgruimten en/of tijdelijke zorglocaties te creëren, vereisten voor apparatuur/benodigdheden te valideren**, analytische dashboards te bieden om patiëntgegevens met betrekking tot COVID-19-symptomen te volgen, te zorgen voor tijdelijke leiding van afdelingen voor spoedeisende hulp / intensive care, telezorgprogramma's te ondersteunen, veiligheidsplannen te evalueren en te helpen implementeren, en meer.
Meer informatie over onze consultancyservices die u kunnen helpen tijdens de COVID-19-pandemie.
* De consultancyservices verschillen per markt. Neem contact op met uw plaatselijke Philips-vertegenwoordiger voor meer informatie. ** De apparatuur wordt gevalideerd volgens de juiste OEM-specificatie en/of toepasselijke vereisten.
Flexibele RightFit-servicecontracten die zich aanpassen aan veranderende bedrijfsbehoeften Onze RightFit-serviceovereenkomsten zijn zo ontworpen dat beeldvormingssystemen, patiëntbewakingssystemen en echo-apparaten zo efficiënt mogelijk kunnen worden gebruikt. Onze RightFit-overeenkomsten worden afgestemd op de ondersteuning die u nodig hebt om klinische, operationele en financiële doelstellingen te behalen.
Onze servicemonteurs kunnen service leveren die voldoet aan de toegangsrichtlijnen van uw locatie en gebruiken onze eigen persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM's). Wij kunnen u helpen, zelfs bij uitdagingen op de korte termijn.
Krijg toegang tot virtuele training en training op locatie om de behandeling van COVID-19-patiënten te ondersteunen. We maken en publiceren geregeld webinars met COVID-19-specifieke content. Kijk regelmatig of er updates zijn.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit the Philips USA website.
Ik begrijp het