Philips is uw partner die ernaar streeft de KPI's (kritische prestatie-indicatoren) van uw organisatie te verbeteren, waaronder klinische, operationele, financiële en tevredenheidsdoelen voor patiënten en medewerkers. Operationele uitmuntendheid over de gehele organisatie is ons uiteindelijke doel. Onze wereldwijde aanwezigheid geeft u toegang tot zinvolle innovatie, grondige klinische expertise en gegevensanalyse voor gepersonaliseerde, nuttige inzichten. Dit in combinatie met een grote verscheidenheid aan uitstekende services voor elke stap van uw bedrijfsvoering. Vertel ons waar we u kunnen helpen en wij zullen onze services aanpassen om de oplossing te leveren die aan uw behoeften voldoet. Met een uitstekende service die is gericht op uitzonderlijke ervaring, helpen wij u uw doelen te bereiken.
"Help me begrijpen wat ik moet doen en waarom"
Wij kunnen u helpen uw strategische doelstellingen te bereiken en bij het nemen van beslissingen die van invloed zijn op uw afdeling, ziekenhuis of instelling. Wij kunnen u helpen bij het beoordelen van de behoeften aan apparatuur, het modelleren van nieuwe klinische services, de tevredenheid van patiënten en medewerkers verbeteren, uw instelling ontwerpen en uw partner zijn voor hulp bij financiële en beheerde services.
"Help mij en mijn organisatie om aan de slag te gaan met iets nieuws"
Ons portfolio bestaat uit implementatieservices waarmee u nieuwe technologie op een duurzame manier kunt implementeren, met minimale impact. De services variëren van projectbeheer, installatie, IT-integratie, interoperabiliteit, applicatietraining en educatieve services.
"Help me geleidelijk aan te presteren en continu te verbeteren"
Wij kunnen u helpen de efficiëntie van processen te verhogen en continue verbeteringen van de operationele prestaties te realiseren. Ons team biedt services voor gegevensanalyse en prestatieverbetering om de efficiëntie van processen te verbeteren, uw technologie en personeelsbezetting te optimaliseren en tijdelijk leiderschap te bieden. Samen helpen we uw afdeling, ziekenhuis of onderneming te optimaliseren.
"Help me bij preventie en te reageren wanneer er iets fout gaat"
Ons portfolio van Onderhoudsservices is gericht op het maximaliseren van de beschikbaarheid van uw technologie. Naast reparatieservices bieden wij ook bewaking van apparatuur op afstand en preventief onderhoud. We beheren het onderhoud en de onderdelen van apparatuur van Philips, maar ook van apparatuur van derden. We verzorgen ook de training en opleiding van uw eigen biomedische medewerkers.
"Help me up-to-date en veilig te blijven"
Ons portfolio van Upgradingservices garandeert dat uw technologie altijd actueel, veilig en up-to-date is voor uw specifieke situatie. Services omvatten softwareonderhoud, cyberbeveiliging, inruilservices en financiële modellen om u op een duurzame manier toegang te bieden tot de nieuwste technologie gedurende de gehele levensduur.
Er staat u een verscheidenheid aan proactieve, voorspellende en ondersteunende technologieën ter beschikking ter ondersteuning van uw geselecteerde service(s). Deze technologieën en tools zijn erop gericht om u te voorzien van effectievere workflows en transparantie van gegevens, planningen, activiteiten en meer.
De Customer Services Portal Service is een complete toepassing gebaseerd op het ServiceMax-platform, waarmee klanten een breed scala aan servicebehoeften kunnen beheren op individueel productniveau, op het niveau van servicegebeurtenissen, op instellingsniveau, op contractniveau en meer.
Ons flexibele aanbod services en trainingen kan worden aangepast om uw interne teams te ondersteunen. U kunt uw systemen aan Philips toevertrouwen, zodat u aan de slag kunt met waar het echt om gaat – betere zorg bieden aan meer mensen tegen lagere kosten.
Philips Service staat altijd voor u klaar en is altijd bereid om met uw team samen te werken. Zo zorgen we ervoor dat uw systemen probleemloos blijven werken, zeven dagen per week.
Dr. Guy Lloyd, cardioloog Barts Heart Centre, Londen, VK
"Ik denk dat het waar is dat de hele zorgomgeving meer moet doen met minder geld. Er is geen plek waar de gezondheidszorg echt veel te besteden heeft."
"Dankzij de toepassing van de ‘quick win’- verbeteringen zijn we erin geslaagd om de patiëntenstroom over onze poliklinieken te verdelen. Dit komt onze patiënten ten goede, want zij kunnen zo dichter bij huis een scan ondergaan en tegelijkertijd kunnen onze ziekenhuizen zich richten op hun ziekenhuispatiënten en hun spoedeisende hulp.” Ronald Niekel, Radioloog, Ziekenhuis Rijnstate
“De consultants van Philips waren zeer grondig in hun review en beoordeling van onze werkwijzen en ervaringen. Uit de uitgebreide analyse kwam een doelgerichte lijst van verbetering, waarvan wij met zekerheid kunnen stellen dat ze onze betrokkenheid voor uitmuntende patiëntenzorg zullen versterken en ons ook in de toekomst ondersteuning zullen bieden” . Aki Haukilahti, CFO, Heart Hospital TaUH
"Het Philips Team gaf alle gegevens weer die nodig waren om verschillende zaken op mijn afdeling te verbeteren." Dr. F. Roodheuvel, voorzitter SEH, Flevoziekenhuis
“Wij werken samen met Philips om Hudson Valley gezond te houden via een model dat innovatie en transformatie ondersteunt in een op waarden gebaseerde omgeving.” Michael D. Israel, President en CEO,
Westchester Medical Center Health Network
"Samen met Philips hebben we een vragenlijst ontworpen voor de aspecten met de meeste mogelijkheden. We zijn een maandenlange samenwerking aangegaan om het aantal alarmmeldingen in onze organisatie te verlagen. Dit heeft geleid tot een aanzienlijke vermindering. Het is heerlijk stil." Kevin C. Dellsperger, MD, PhD
VP en Chief Medical Officer, AU Health System
"Het Philips Team leverde uitzonderlijke klinische en operationele expertise en ging deel uitmaken van ons SEH-team. Het team werkte samen met ons personeel om de proceswijzigingen uit te voeren, om een analysedashboard te maken en trainingsprogramma’s te ontwikkelen. Al deze initiatieven hebben een aanzienlijke invloed gehad op onze Quality Metrics-prestaties en op de tevredenheidsscores van patiënten met betrekking tot wachttijden." Debbie Locklair, MEd, FACHE
Vice President en Regionale Administrator, McLeod Health
“De consultants van Philips gaven ons uitzonderlijke aanbevelingen. Ze luisterden naar de uitdagingen waar we tegenaan liepen en hielpen ons met onze spoedeisende hulp-prestaties en met de verbetering van de patiëntervaring.” David Kilarski, CEO
FirstHealth of Carolinas
“Het personeel begint dingen vanuit een ander perspectief te zien sinds ze de training gevolgd hebben en ze zijn op een nieuwe manier gaan denken. Wij veranderen de mindset van mensen en ik heb hoge verwachtingen voor wat we samen kunnen gaan bereiken.” Robert Griffiths, Radiology Services Manager Wye Valley NHS Trust
Bekijk onze volledige lijst met producten, innovatieve oplossingen - suites met systemen, smart-apparaten, software en services en partnerschap in het gehele zorgspectrum met zorgverleners en onze klanten
You are about to visit a Philips global content page
Continue