Service Solutions

Reken op ons zoals uw patiënten op u rekenen

Philips Healthcare Service Solutions

 

Het kost u al genoeg moeite om grip te houden op het complexe en voortdurend veranderende zorglandschap van tegenwoordig. Het laatste waarmee u zich wilt bezighouden, is de vraag hoe u uw zorgsystemen optimaal laat functioneren. Wanneer wij zorgen voor uw systeemonderhoud, kunt u zich richten op uw kerntaken: betere zorg leveren aan meer mensen tegen lagere kosten. Samen kunnen we zorgen voor een gezondere toekomst.

  • Maintenance Services

    Maintenance Services

    Een uitgebreid portfolio van flexibele service- en onderhoudsovereenkomsten voor uw medische beeldvormingsapparatuur om klinische, operationele en financiële doelstellingen te realiseren.

  • Lifecycle Services

    Lifecycle Services

    Toegang tot de meest recente levenscyclusoplossingen voor uw Philips-beeldvormingssysteem biedt u optimale flexibiliteit en gemak en meer mogelijkheden.

Philips Healthcare Services - Count on us as your patients count on you

Philips Customer Services - Reken op ons zoals uw patiënten op u rekenen

 

Philips Customer Services is altijd bereikbaar en staat klaar – indien noodzakelijk zeven dagen per week** – om samen met uw teams te zorgen dat uw systemen optimaal functioneren. Ons flexibele diensten- en scholingsaanbod kan aan uw behoeften worden aangepast om uw interne teams te ondersteunen. Door met Philips in zee te gaan voor uw systeemonderhoud kunt u zich bezighouden met uw kerntaken: betere zorg leveren aan meer mensen tegen lagere kosten.

 

** Minimaal een RightFit-contract is hiervoor vereist. Voorwaarden zijn van toepassing. Diensten zijn alleen beschikbaar in bepaalde landen en voor bepaalde producten.

Onze servicemogelijkheden:

extended support

Uitgebreide ondersteuning


U krijgt toegang tot ons uitgebreide en stabiele wereldwijde netwerk van zo’n 7.000 technici met uiteenlopende vaardigheden. Uw organisatie kan profiteren van hun jarenlange ervaring en uitgebreide kennis en van de nieuwste innovaties op servicegebied. Onze technische experts fungeren ook als betrouwbare adviseurs om u te helpen de werkzaamheden te vereenvoudigen en de werkstroom te stroomlijnen, zodat u meer tijd hebt om u op uw patiënten te richten.

 

Wanneer zich een probleem voordoet, begrijpen we dat u snel antwoorden op uw vragen wilt hebben. Philips verandert de manier waarop service wordt verleend met onze nieuwe zevendaagse oplossing voor klantenservice. Onze technische helpdesk is nu van maandag tot en met zondag beschikbaar, zodat u ondersteuning krijgt wanneer u dat nodig hebt. Zevendaagse ondersteuning is standaard beschikbaar voor klanten met een rechtstreeks contract.*

 

* Minimaal een RightFit-contract is hiervoor vereist. Voorwaarden zijn van toepassing. Diensten zijn alleen beschikbaar in bepaalde landen en voor bepaalde producten.

dose management with dosewise portal

Neem de regie over dosisbeheer met DoseWise Portal


U bent zich ongetwijfeld bewust van het toenemende belang van dosisregistratie en -optimalisering voor uw patiënten en medewerkers. U hebt de verstandige beslissing genomen om proactief stappen te ondernemen om een dosisbeheerprogramma op te zetten. U bent niet de enige, en Philips kan helpen.

 

DoseWise Portal is een leveranciersonafhankelijke weboplossing voor het verzamelen, meten, analyseren en rapporteren van stralingsblootstelling voor patiënten én medewerkers. DoseWisePortal helpt u om goed onderbouwde beslissingen te nemen, de efficiëntie te verbeteren en u in te zetten voor kwaliteit en de tevredenheid en veiligheid van patiënten en medewerkers.

increase uptime with proactive remote support

Vergroot de beschikbaarheid van uw systemen door proactieve ondersteuning op afstand


Philips Remote Services helpt u om het maximale te halen uit uw beeldvormingsapparatuur van Philips of andere aanbieders, met zowel technische als medische ondersteuning door ervaren experts en zonder enige ongeplande uitvaltijd. Wanneer u kiest voor Philips Remote Services, worden uw systemen proactief bewaakt zodat veel problemen kunnen worden vastgesteld, gediagnosticeerd en opgelost zonder uw drukke schema in de war te schoppen – en voordat dit invloed heeft op de patiëntenzorg. Geavanceerde veiligheidsfuncties bieden bescherming voor uw netwerken, uw medische apparatuur en de privacy van uw patiënten.
parts delivery

Levering van onderdelen


Met Philips kunt u 24 uur per dag rekenen op technische expertise met betrekking tot onderdelen en erop vertrouwen dat onderdelen de volgende dag worden geleverd. Onze service-leveringsketen verzorgt jaarlijks, alleen al voor onze activiteiten op het gebied van gezondheidszorg, een miljoen klantorders voor zo’n honderd landen.

 

Uw activiteiten worden ondersteund vanuit drie centrale magazijnen (regionale distributiecentra) en ruim zestig lokale bevoorradingslocaties, waardoor lokaal voorraadbeheer mogelijk is in Noord-Amerika, de EMEA-regio (Europa, het Midden-Oosten en Afrika) en de Aziatisch-Pacifische regio. Philips heeft in 2011 de TSIA Star Award voor uitmuntende prestaties in de service-leveringsketen gewonnen. We plannen vooruit om te zorgen dat uw systemen maximaal beschikbaar zijn.

“Dit servicecontract is geweldig. Het stelt me gerust, omdat ik weet dat ervoor wordt gezorgd dat de apparatuur zijn werk kan blijven doen.”


Angela Nel, praktijkmanager bij Dr TJ Nel Inc. Radiology – Wits University, Donald Gordon Medical Centre, Johannesburg, Zuid-Afrika