Een Nederlands ziekenhuis vroeg Philips Clinical Services om ondersteuning bij de terugdringing van het aantal onnodige alarmen op zijn nieuwe IC-afdeling: een verontrustend aantal van 344 alarmen1,2 per bed per dag. Lees meer over de sleutels tot succes: de toegevoegde waarde van een externe consultant, de kracht van objectieve bewakingsgegevens en de reden waarom managementondersteuning van cruciaal belang is.
Lees hoe een team van Philips en IC-personeel samenwerkten om de klinisch relevante alarmen te onderscheiden van niet-klinisch relevante alarmen. Het resultaat? Een getransformeerde zorgomgeving met een verbeterde patiëntenzorg en meer tevredenheid onder de medewerkers.
Ontdek nieuwe feiten en benaderingen om een effectieve verandering te realiseren.
Voetnoten:
1 Philips whitepaper St. Antonius. Klantervaring.
2 Resultaten van casestudy's bieden geen voorspellingen voor resultaten in andere gevallen. Resultaten bij andere gevallen kunnen variëren.
You are about to visit a Philips global content page
Continue