Prestatieverbetering

Optimalisatiediensten voor de afdeling voor spoedeisende hulp

Wilt u meer weten over optimalisatie voor de afdeling voor spoedeisende hulp?
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

*

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Vorige
Door uw reden voor contact op te geven, kunnen wij u beter van dienst zijn.
*
*
Vorige

Efficiëntie en prestaties verbeteren op de afdeling voor spoedeisende hulp

Wanneer er problemen optreden op de SEH-afdeling, vormen onjuiste of verouderde processen vaak de oorzaak. Er kan sprake zijn van obstakels die optimale prestaties belemmeren, de patiëntenstroom en processen nadelig beïnvloeden en leiden tot omslachtige oplossingen, onnodige taken en stappen, en ongetrainde of niet-beschikbare medewerkers. Medewerkers en artsen willen goed werk leveren maar zijn daar vaak niet toe in staat doordat de juiste hulpmiddelen ontbreken.

Door processen te vernieuwen en de dagelijkse prestaties te beheren, realiseren onze consultants meetbare resultaten op het gebied van de tevredenheid van patiënten, personeel en artsen. Dankzij hun hulp worden de doorlooptijden van processen, personeelsbenutting en dienstverlening verbeterd, terwijl de inbare opbrengsten toenemen.

Hoofdvoordelen:

  • Uitgebreide beoordeling van de SEH-afdeling, gevolgd door een gefaseerde aanpak voor het verbeteren van de dagelijkse activiteiten
  • Aanbevelingen om de zorgprocessen te stroomlijnen voor een hogere efficiëntie en behandelcapaciteit
  • Accent op het verbeteren van de tevredenheid van patiënten, personeel en artsen
  • Aantoonbare resultaten wat betreft verbeterde prestaties van de SEH-afdeling

Een strategische benadering

Onze consultants zullen deel uitmaken van het SEH-team en samenwerken met het management en de medewerkers om een strategische benadering te bieden met praktische ondersteuning voor de implementatie.

 

  • Beoordeling: Op basis van gegevensanalyse worden de huidige processen beoordeeld. Daarbij worden betrokkenen geïnterviewd, waarnemingen gedaan en afwijkingen ten opzichte van KPI's geïnventariseerd.
  • Projectplanning: Er wordt een bestuursstructuur aanbevolen, de patiëntenstroom en overplaatsingen worden beoordeeld, strategieën en statistieken worden geprioriteerd en er worden werkteams samengesteld om processen te analyseren.
  • Implementatie: Onze consultants ondersteunen werkgroepen onder leiding van medewerkers om diverse veranderscenario's te ontwerpen en te testen, nieuwe processen te implementeren en duurzame verandering mogelijk te maken.
  • Executive summary: De programma-initiatieven met de resultaten, de impact op de werknemersbetrokkenheid en patiënttevredenheid, en langetermijnplannen voor succes ook in de toekomst worden gepresenteerd aan het management.

Bewezen resultaten*

Tot de resultaten op het gebied van prestatiebeheer behoren:

 
  • Snellere triage na aankomst
  • Verbeterde wachttijd van receptie tot kamer
  • Verbeterde patiënttevredenheid

Hogere efficiëntie van SEH-processen leidt tot betere prestaties en tevreden patiënten

Verbetering van processen tot ontslag van kritieke zorg
Hogere efficiëntie van SEH-processen
* Resultaten van casestudy's bieden geen voorspellingen voor resultaten in andere casussen. Resultaten in andere gevallen kunnen variëren.

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht
*

Contactgegevens

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*
Philips waardeert en respecteert uw privacy. Voor meer informatie over ons privacybeleid kunt u terecht op

Verwante services

 

Meer informatie over onze Healthcare Consulting Services voor uw organisatie