Ongeplande downtime van apparatuur:

“Aiming for zero”

Om optimale zorg te kunnen bieden, is het van belang dat iedere investering loont en ieder bruikbaar moment telt. Om dit te bereiken wilt u uw productiviteit optimaliseren door ongeplande downtime van uw apparatuur waar mogelijk te voorkomen.

 

Wij willen met u samenwerken om ongeplande downtime van apparatuur te voorkomen. Ons motto daarbij is “Aiming for zero”. Een ambitieus doel, maar wel een doel dat de moeite waard is. Iedere stap naar dit doel is immers een stap op weg naar betere zorg voor uw patiënt.

 

We werken met u samen aan flexibele en maatgesneden oplossingen om te komen tot predictief in plaats van reactief onderhoud. Hierdoor kunnen potentiële problemen worden opgelost voordat ze de kwaliteit van uw zorgverlening in gevaar brengen. Dit draagt bij aan uw streven naar systemen die altijd operationeel en inzetbaar zijn.

 

"Count on us as your patients count on you."

Gezamenlijk kunnen we uw operationele efficiëncy naar een hoger niveau brengen.

 

Blijf op de hoogte van onze dienstverlening om ongeplande downtime van apparatuur terug te brengen.

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht

Contact details

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*
*
*
*
*

Informatie details

Door uw reden voor contact op te geven, kunnen wij u beter van dienst zijn.
*
*
*

In plaats van reactief te werken als zich een probleem voordoet werken we nu proactief. Hierdoor verminderen we de kans op kostbare downtime en daarmee de mogelijke impact voor onze patiënten.”

 

Peter Heidi, Hoofd ziekenhuistechnologie, Marienhospital

“Aiming

for zero downtime”

Predictief onderhoud wordt steeds vaker uitgevoerd. We voorzien dat in 2018 één op vijf onderhoudswerkzaamheden aan een systeem plaatsvindt op grond van een nauwkeurige analyse van de systeemgegevens – dit doen we voordat een ingrijpend probleem zich voordoet.

Drie manieren om uw uptime te verhogen. Download de infographic

Reactieve afhandeling van oproepen van klanten en onderhoudswerkzaamheden

De klant stelt Philips op de hoogte van een probleem ten aanzien van een product. Philips voert een diagnose op afstand uit en verhelpt het probleem, indien mogelijk ook op afstand.

 

Wanneer dit niet mogelijk blijkt wordt een field service engineer naar de klant gezonden om het probleem ter plekke op te lossen.

Respons op systeemwaarschuwingen
Waarschuwingen die worden gegenereerd door het systeem binnen de ziekenhuisomgeving om te melden dat kritische systeem- en/of omgevingsparameters en ‑omstandigheden buiten de specificatielimieten vallen.
Proactieve monitoring

Met algoritmen voor data-analyse worden machine- en servicegegevens continu geanalyseerd om patronen en trends in kaart te brengen.

Op basis van de verzamelde predictieve gegevens kunnen servicewerkzaamheden worden ingepland en uitgevoerd zonder de reguliere klinische workflow te hoeven onderbreken.

Meer manieren om ongeplande downtime te verminderen

Stralingsdosis verlagen

 

Door te blijven zoeken naar manieren om de stralingsdosis bij klinische procedures te verlagen – zonder concessies te doen aan de kwaliteit van de beeldvorming – komen we steeds dichter bij het ultieme doel, te weten nul blootstelling aan straling.

Overzicht van uw bedrijfsmiddelen

 

Customer Services Portal biedt alle informatie over uw installed base en de performance over de afgelopen periode.

Problemen op afstand beheren

 

We kunnen storingen aan beeldvormende systemen op afstand in kaart brengen, maar ook diagnosticeren, repareren en oplossen. Met onze proactieve ondersteuning op afstand kunt u uw systemen blijven gebruiken zonder de dienstverlening aan patiënten te hoeven onderbreken.

Resources

Whitepaper - The impact of Remote Services on reducing downtime

Helping increase uptime with remote services infographic

Ik wil graag meer informatie over dit onderwerp.

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht

Contact details

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*
*
*
*
*

Informatie details

Door uw reden voor contact op te geven, kunnen wij u beter van dienst zijn.
*
*
*