De ervaring van een patiënt omvat meer dan alleen de klinische aspecten van de zorgverlening. Bij alle contactmomenten hebben zorgverleners de kans een uitzonderlijke klantenservice en persoonlijke verzorging te bieden, en zich zo te onderscheiden van de concurrentie. Denk hier niet te licht over: patiënten merken alles op. Er wordt een beroep gedaan op radiologen, laboranten-verpleegkundigen en technici om een grotere rol te gaan spelen in deze evolutie van klantenservicecultuur - vóór, tijdens en na het onderzoek. Via klinische samenwerking, flexibiliteit in de planning en communicatie van betrouwbare onderzoeksresultaten kunnen radiologen, laboranten-verpleegkundigen en technici een positieve bijdrage leveren aan de algehele ervaring van de patiënt op een kritiek punt in diens behandeling. De ondersteuning voor 'gepersonaliseerde' radiologie via het ontwerp van een hoogwaardige patiëntervaring vereist de toepassing van innovatieve concepten - aangestuurd door een verbeterde operationele efficiëntie of door afdelingsbrede ontwikkelingen. Bent u er klaar voor om patiënten een opmerkelijke ervaring te bieden, door het creëren van een omgeving en een team die zijn ontwikkeld rondom de patiënt?