Klinische prestaties verbeteren om de zorg voor patiënten te transformeren

"Philips bood ons een volledig scala aan werkbare procesverbeteringen aan; met enkele heel eenvoudige dingen die een beetje meer tijd zouden kosten om ze volledig te implementeren."

 

Judy Canal
Directeur van Imaging Services, Radiologie

Lowell General Hospital

The opportunity

De kans

Ziekenhuizen en organisaties in de gezondheidszorg moeten zich voortdurend inspannen om hun klinische processen te verbeteren, onnodige kosten te verlagen en de bezettingsgraad van systemen te verhogen. Philips combineert verschillende competenties op het gebied van adviesdiensten, gegevensanalyse, klinische technologie en ervaringsdesign met elkaar, en kan u helpen bij de verbetering van uw klinische meetwaarden, van de manier waarop uw organisatie is opgezet tot de algehele ervaring van de patiënt. 
The opportunity

De uitdaging

Philips hanteert een door gegevens gestuurde benadering die is gericht op waardevermeerdering voor de patiënt, zodat de schaal van de transformatie zinvol is. Dit vereist inzicht en betrokkenheid van zowel klinisch personeel als managers, maar het vergt ook hun gezamenlijke toewijding om aanbevolen veranderingsinitiatieven te realiseren.
The opportunity

De oplossing

In overeenstemming met de overtuiging dat transformatie begint met een focus op verbetering van de kwaliteit en een vermeerdering van de waarde voor de patiënt, maakt het team gebruik van stroomschema's om ervaringen in kaart te brengen. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van gegevensanalyses om problemen in de werkstroom en in processen te identificeren, en om kansen voor het verbeteren van processen eruit te lichten. Ze bevatten aanbevelingen voor veranderingen en kunnen indien nodig worden gebruikt ter ondersteuning van initiatieven voor programma's.
Lees hoe onze adviesdiensten u kunnen helpen bij de transformatie van uw patiëntenzorg.
Contact

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht

Contact details

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*
*
*
*
*

Informatie details

Door uw reden voor contact op te geven, kunnen wij u beter van dienst zijn.
*
*
*

Zorg transformeren via een holistische, patiëntgerichte benadering

Improving clinical and operational process performance

De output van klinische en functionele processen verbeteren

Inbreng van patiënten helpt bij de aanpak van unieke uitdagingen
Inbreng van patiënten, familieleden, artsen en personeel helpt bij de aanpak van uitdagingen die uniek zijn voor elke instelling 
Interviews met personeel brengen probleem gedetailleerd in kaart
Interviews met personeel brengen problemen gedetailleerd in kaart. Samenwerking helpt bij toekomstige initiatieven voor veranderingen
Ervaringsstroomschema
Door ervaringen in een stroomschema uit te zetten wordt het traject van een patiënt zichtbaar gemaakt zodat probleemgebieden en kansen voor verbetering visueel eruit kunnen worden gelicht