Een ideale dag is een dag waarop elke patiënt op tijd komt opdagen en klaar is om de beeldvormingsprocedure te ondergaan. Uw aanzienlijke investering in beeldvormingsapparatuur en goed opgeleid personeel kan immers niet worden ingezet als er geen patiënt is om te scannen.
Wat als u iets kunt doen om te zorgen dat meer patiënten op tijd op en goed voorbereid komen opdagen, zodat het beeldvormingsonderzoek voor iedereen prettig verloopt? In dit artikel wordt beschreven hoe verschillende zorgorganisaties momenteel gebruikmaken van geïntegreerde digitale communicatie om de betrokkenheid te vergroten en het aantal patiënten dat niet op komt dagen te verminderen, tijdens COVID-19 en daarna.
Uitdaging
Patiënten die niet komen opdagen voor een radiologie-afspraak of die te laat of onvoorbereid naar de afspraak komen, verstoren de radiologie-werkzaamheden, verminderen kostbare toegang voor anderen en brengen hun eigen gezondheid in gevaar.
Oplossing
Philips Patient Manager
Resultaten
De geïntegreerde digitale communicatie van de Philips Patient Manager helpt organisaties zoals het Boston Medical Center om te voldoen aan operationele doelstellingen en doelen op het gebied van patiëntenzorg.
Philips Patient Manager is enorm nuttig geweest bij het bespoedigen van onze aanvragen in deze moeilijke tijd. Het Boston Medical Center heeft snel en succesvol met onze patiënten kunnen communiceren over belangrijke COVID-19-updates. Het verschaffen van tijdige en actuele informatie is van essentieel belang geweest voor onze inspanningen om zowel ons personeel als onze patiënten tijdens deze pandemie te beschermen.”
Kathleen Masters
Senior Manager of Ambulatory Analytics (voormalig), Boston Medical Center - Boston, MA
Uitdaging
Patiënten die niet komen opdagen voor een radiologie-afspraak of die te laat of onvoorbereid naar de afspraak komen, verstoren de radiologie-werkzaamheden, verminderen kostbare toegang voor anderen en brengen hun eigen gezondheid in gevaar.
Oplossing
Philips Patient Manager
Resultaten
De geïntegreerde digitale communicatie van de Philips Patient Manager helpt organisaties zoals het Boston Medical Center om te voldoen aan operationele doelstellingen en doelen op het gebied van patiëntenzorg.
1. Rosenbaum JI, et al. Understanding why patients no-show: observations of 2.9 million outpatient imaging visits over 16 years. J Am Coll Radiol. 2018;15(7):944-950. doi.org/10.1016/j.jacr.2018.03.053
2. Mieloszyk RJ, et al. The financial burden of missed appointments: uncaptured revenue due to outpatient no-shows in radiology. Current Problems in Diagnostic Radiology. 2018;47(5): 285-286. doi.org/10.1067/j.cpradiol.2018.06.001
3. Radiology Staff in Focus: A Radiology Services Impact and Satisfaction Survey of Technologists and Imaging Directors. Onderzoeksrapport. 2019. Philips.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.