Het beheren van uw beeldvormende apparatuur en de kosten die daarmee samenhangen, kan een complex, tijdrovend proces zijn. Het team van Philips Customer Services is uw proactieve partner voor uitgebreide service op systemen van meerdere OEM's. Dankzij onze geïntegreerde oplossing voor het beheer van uw apparatuurpark, kan apparatuur efficiënter worden gebruikt, en kan besluitvorming beter worden onderbouwd. Onze dienstverlening is van hoge kwaliteit en ontworpen om u tijd en geld te besparen en te helpen het maximale rendement te halen uit uw investeringen. Wij noemen deze dienstverlening Managed Maintenance Services (maar wordt ook Multi Vendor Services genoemd)
U beschikt over een groot aantal beelvormende systemen van meerdere leverenciers. De kans is groot dat u service en onderhoud laat uitvoeren door de firma die de apparatuur heeft geleverd. Is deze leverancier ook de juiste keus als het gaat om het uitvoeren van alles service- en onderhoudswerkzaamheden? En is er geen manier gebruik te maken van één partner die alle werkzaamheden voor zijn rekening neemt? Dat zou het beheer van alle contracten en de communicatie met alle firma's wel drastisch vereenvoudigen en verbeteren. Daarnaast is de kans groot dat u kan profiteren van schaalvoordelen als u al het onderhoud bij één firma onderbrengt.
Met Maintenance Management Services bespaart u tijd en geld vanwege een efficient service proces.
Omdat onze benadering diverse merken en modaliteiten omvat, kunt u rekenen op een superieur dienstverleningsniveau, of het systeem nu wel of niet van Philips is. De betrokken Field Service Engineers van Philips zijn ervaren en getraind in het onderhoud van andere dan Philips-systemen binnen hun productmodaliteit. Zo weet u dat het onderhoud van uw systemen gebeurt volgens strikte kwaliteitsnormen en kunnen onze technici op effectieve wijze foutdiagnoses stellen, onderdelen vervangen en reparaties uitvoeren. U kunt dus zo snel mogelijk weer over uw apparatuur beschikken.
Dankzij de oplossing van Philips voor beheerd onderhoud verloopt ons serviceproces eenvoudiger. We hebben nu maar één servicepartner voor alles wat met onderhoud te maken heeft. Dat bespaart ons tijd zodat we ons kunnen richten op onze kerntaak: het verlenen van zorg.”
Marijn Rolf, klinisch fysicus Rijnstate Arnhem
You are about to visit a Philips global content page
Continue