Customer Services Portal

Customer Services Portal

Het digitale platform voor meldingen en beheer en onderhoud van bedrijfsmiddelen – altijd en overal.

Beheer service-activiteiten voor al uw bedrijfsmiddelen

 

Effectief beheer van de service-activiteiten voor al uw beeldvormingssystemen en -software is cruciaal, maar vormt ook een uitdaging. U hebt één oplossing nodig om al uw bedrijfsmiddelen te beheren. Met ons Customer Services Portal (CSP) wordt het een stuk eenvoudiger om overzicht te houden over alle onderdelen van uw beeldvormingsapparatuur.


U krijgt snel inzicht in de toestand van uw bedrijfsmiddelen, onderverdeeld op basis van de beeldvormingsmodaliteit, het contract en de locatie.
 

Nu kunt u eenvoudig nieuwe serviceverzoeken aanmaken en actuele en historische service-gegevens inzien zonder uw werkstroom te onderbreken. Bekijk rapporten, contractgegevens en inventarislijsten op elk gewenst moment. Bij alle Philips-apparatuur kunt u gebruikmaken van het CSP.

Customer Services Portal demo

Bekijk de CSP-demo en ontdek hoe u werkstromen kunt stroomlijnen, contracten kunt inzien en gedetailleerde rapporten kunt bekijken – altijd en overal.

Inloggen op de Portal


Krijg toegang tot het managementplatform, houd uw serviceverzoeken in de gaten en bekijk uw bedrijfsmiddelen.

Geen account?


Neem contact met ons op om toegangsrechten aan te vragen of vragen te stellen over uw account (niet in alle landen beschikbaar).

Verzoek om toegang tot Philips Customer Services Portal

Als u het onderstaande verzoek invult dan kan het ondersteuningsteam uw account aanmaken.

* Dit veld is verplicht

*
number one icon

Contact details

*
*
*
*
number two icon

Bedrijfsgegevens

*
*
*
*

[1] Deze informatie is nodig om uw organisatie in onze systemen te identificeren en toegang te geven tot relevante Philips apparatuur in de Portal. Het geïnstalleerde productnummer, inventarisnummer, locatie-ID of technische ID is de referentie op de apparatuur. Deze referentienummers staan in eerder ontvangen klantenservicerapporten of in de documentatie van de apparatuur. Er moet ten minste één nummer/ID per faciliteit worden verstrekt. U kunt ook het veld 'Aanvullende opmerkingen' gebruiken om toegang te vragen tot meerdere faciliteiten, specifieke apparatuurcategorieën enz.

Philips respecteert uw privacy en zal uw persoonlijke gegevens verwerken in overeenstemming met de privacyverklaring van de Portal. Lees de privacyverklaring van de Portal voor meer informatie.

Na het indienen van uw verzoek, ontvangt u een bevestigingsbericht.

Krachtige functionaliteit

Continuously improving

Voortdurende verbetering
Aanpassingen van contractgegevens, inzicht in de beschikbare onderdelen en optimalisering van de zoekfunctie

Streamline workflow

Stroomlijnen van werkstromen

Een centraal overzicht van de gegevens van uw bedrijfsmiddelen helpt u om de werkstromen zo efficiënt mogelijk in te richten.

Comprehensive reporting

Uitgebreide rapportagefunctie

Optimaliseer uw werkstromen en neem beter onderbouwde beslissingen met hulpmiddelen voor het opstellen, bekijken en downloaden van rapporten.

Convenient access

Eenvoudige toegang

Eén oplossing voor het beheer van uw medische apparatuur en software.

Total service case management

Integraal beheer van serviceverzoeken

Maak nieuwe serviceverzoeken aan, controleer de voortgang van ingediende verzoeken en bekijk alle service-activiteiten in één handig overzicht.

View your contracts

Bekijk je contracten

Al uw contracten op één plaats, met altijd de meest recente gegevens.

Always there, always on

Ontworpen voor uw behoeften

Op basis van feedback van onze klanten biedt elke volgende CSP-versie nieuwe mogelijkheden om de beschikbaarheid en productiviteit van uw systemen nog effectiever te beheren.

Understanding your needs, designed for you

Altijd beschikbaar, altijd paraat

De Customer Services Portal is 24 uur per dag en zeven dagen per week beschikbaar – waar u zich ook bevindt – en helpt u om na te gaan welke bedrijfsmiddelen in uw organisatie inzetbaar zijn. Daarnaast kunt u serviceverzoeken indienen voor bedrijfsmiddelen die niet inzetbaar zijn.

Waarom kiezen voor de Customer Services Portal?

Customer testimonial: Erik Dupont

Customer testimonial Erik Dupont


Erik Dupont, medisch fysicus bij Academisch Ziekenhuis Seeland, gebruikt de Customer Services Portal om de operationele efficiëntie te bevorderen, de levensduur van apparatuur te voorspellen en de uitvaltijd zoveel mogelijk te beperken.

De Customer Services Portal is een uitstekende manier om met Philips te communiceren. We beschouwen het als een hulpmiddel om tijdrovende procedures te voorkomen. Het zorgt voor betere informatie-uitwisseling en voorziet in nuttige servicegegevens."

Erik Dupont, medisch fysicus, Academisch Ziekenhuis Seeland, Denemarken

Veelgestelde vragen 

Algemene vragen over de Philips Customer Services Portal

Vragen over het gebruik van de Philips Customer Services Portal

Wat is trending

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.