Effectief beheer van de service-activiteiten voor al uw beeldvormingssystemen en -software is cruciaal, maar vormt ook een uitdaging. U hebt één oplossing nodig om al uw bedrijfsmiddelen te beheren. Met ons Customer Services Portal (CSP) wordt het een stuk eenvoudiger om overzicht te houden over alle onderdelen van uw beeldvormingsapparatuur. Nu kunt u eenvoudig nieuwe serviceverzoeken aanmaken en actuele en historische service-gegevens inzien zonder uw werkstroom te onderbreken. Bekijk rapporten, contractgegevens en inventarislijsten op elk gewenst moment. Bij alle Philips-apparatuur kunt u gebruikmaken van het CSP.
U krijgt snel inzicht in de toestand van uw bedrijfsmiddelen, onderverdeeld op basis van de beeldvormingsmodaliteit, het contract en de locatie.
Bekijk de CSP-demo en ontdek hoe u werkstromen kunt stroomlijnen, contracten kunt inzien en gedetailleerde rapporten kunt bekijken – altijd en overal.
Krijg toegang tot het managementplatform, houd uw serviceverzoeken in de gaten en bekijk uw bedrijfsmiddelen.
Neem contact met ons op om toegangsrechten aan te vragen of vragen te stellen over uw account (niet in alle landen beschikbaar).
Voortdurende verbetering
Aanpassingen van contractgegevens, inzicht in de beschikbare onderdelen en optimalisering van de zoekfunctie
Stroomlijnen van werkstromen Een centraal overzicht van de gegevens van uw bedrijfsmiddelen helpt u om de werkstromen zo efficiënt mogelijk in te richten.
Uitgebreide rapportagefunctie Optimaliseer uw werkstromen en neem beter onderbouwde beslissingen met hulpmiddelen voor het opstellen, bekijken en downloaden van rapporten.
Eenvoudige toegang Eén oplossing voor het beheer van uw medische apparatuur en software.
Integraal beheer van serviceverzoeken Maak nieuwe serviceverzoeken aan, controleer de voortgang van ingediende verzoeken en bekijk alle service-activiteiten in één handig overzicht.
Bekijk je contracten Al uw contracten op één plaats, met altijd de meest recente gegevens.
Ontworpen voor uw behoeften Op basis van feedback van onze klanten biedt elke volgende CSP-versie nieuwe mogelijkheden om de beschikbaarheid en productiviteit van uw systemen nog effectiever te beheren.
Altijd beschikbaar, altijd paraat De Customer Services Portal is 24 uur per dag en zeven dagen per week beschikbaar – waar u zich ook bevindt – en helpt u om na te gaan welke bedrijfsmiddelen in uw organisatie inzetbaar zijn. Daarnaast kunt u serviceverzoeken indienen voor bedrijfsmiddelen die niet inzetbaar zijn.
Erik Dupont, medisch fysicus bij Academisch Ziekenhuis Seeland, gebruikt de Customer Services Portal om de operationele efficiëntie te bevorderen, de levensduur van apparatuur te voorspellen en de uitvaltijd zoveel mogelijk te beperken.
De Customer Services Portal is een uitstekende manier om met Philips te communiceren. We beschouwen het als een hulpmiddel om tijdrovende procedures te voorkomen. Het zorgt voor betere informatie-uitwisseling en voorziet in nuttige servicegegevens."
Erik Dupont, medisch fysicus, Academisch Ziekenhuis Seeland, Denemarken
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit the Philips USA website.
Ik begrijp het