In de huidige zorgomgeving is het essentieel voor ziekenhuissystemen dat middelen, expertise en bruikbare data effectief worden ingezet waar zorg nodig is.
Vooral in bij acute zorg—waar patiënten met een hoger risico en hogere kosten vrijwel directe toegang tot deskundige kritieke zorg nodig hebben.
Naarmate onze bevolking ouder wordt, stelt een toename van complexe aandoeningen en comorbiditeit hogere eisen aan de acute zorg. Om zich aan te passen moeten zorginstellingen rekening houden met verschillende belangrijke factoren:
Om klinische expertise op afstand te kunnen bieden aan zorgteams bij de patiënt, moeten technologie, mensen en processen naadloos met elkaar worden verbonden in systemen, afdelingen en zorginstellingen.
Om zorgteams bij de patiënt niet te overladen data, zodat ze prioriteit kunnen geven aan de levering van zorg, hebben artsen op afstand toegang nodig tot hulpmiddelen voor klinische besluitvorming die gegevens verzamelen, samenvoegen en analyseren.
Om extra toezicht op patiënten, de prioritering van de zorgverlening en ad-hoc raadgevende ondersteuning mogelijk te maken, en tegelijkertijd de algehele samenwerking te verbeteren,1 is uitstekende communicatie vereist tussen artsen op afstand en zorgteams bij de patiënt.
Elk gezondheidssysteem wordt geconfronteerd met uitdagingen die uniek zijn voor hun gemeenschap. Oplossingen moeten snel schaalbaar zijn om aan de huidige vraag te voldoen en toekomstige groei te ondersteunen, en zo de juiste zorg op het juiste moment te kunnen leveren.
Met behulp van onderling verbonden apparaten, analyses en door AI-ondersteunde besluitvormingstools kunnen telezorgoplossingen de manier waarop zorg wordt geleverd veranderen.
Bekijk hoe we u een nieuw pad richting virtuele zorg tonen.
Van Gartner: "De digitale middelen die zorgverleners hebben gebruikt in hun COVID-19-respons hebben de weg naar verdere transformatie geplaveid. CIO's zouden een pandemie-herstelplan moeten opstellen dat bestaat uit virtuele zorg en samenwerking tussen zorgteams in 2021."2
Registreer u om meer te weten te komen over hoe virtuele zorgprogramma's een onmiddellijke en langdurige impact kunnen hebben.
Een schaalbare, gecentraliseerde oplossing voor acute telezorg die consequent aantoont de klinische, operationele en financiële resultaten in een zorginstelling te verbeteren.
1. Chu-Weininger MYL, Wueste L, Lucke JF, et al. The impact of a tele-ICU on provider attitudes about teamwork and safety climate. Quality and Safety in Health Care 2010;19:e39. 2. Gartner, Healthcare Provider Top Actions for 2021: Prioritize Virtual Care and Care Team Collaboration, Mike Jones, 30 maart 2021. 3. Philips. (2017, oktober). eICU Program Customer Success Stories: How our customers are changing the delivery of healthcare.
www.usa.philips.com/healthcare/landing-pages/teleicu/eicu_success_stories_digital_booklet_oct2017.pdf
You are about to visit a Philips global content page
Continue