Zoektermen
Een logische stap in de dienstverlening
Camille: “We verwachten dat een brede groep gebruikers de voordelen ziet van de portal. Zowel de afdelingen waar de beeldvormende en patiëntbewakingsapparatuur staat als de centrale afdelingen medische techniek. Uiteraard is de portal een welkome aanvulling voor de meer ICT-georiënteerde gebruikers.”
De portal heeft nu een basisfunctionaliteit, maar op de langere termijn zijn er grote ambities. Steven: “Er zijn veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld om beschikbare upgrades per systeem zichtbaar te maken, waardoor de gebruiker ziet welke mogelijkheden er nog meer zijn voor dat systeem. Of mogelijkheden op het gebied van educatie van medewerkers. De portal vormt de basis voor ontwikkelingen waarmee we onze klanten maximale transparantie bieden.”
Als u een servicecontract heeft, komt uw contactpersoon bij Philips in de komende maanden bij u langs om de inloggegevens voor de portal te overhandigen. Wilt u al eerder toegang? Neem dan contact op met uw servicemanager.
Kijk voor meer informatie op Customer Services Portal pagina.