Equipment services

Service-overeenkomsten op maat


Flexibele RightFit-contracten die kunnen worden aangepast aan veranderende behoeften binnen de organisatie

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht
*

Contactgegevens

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*
*
*

Informatie details

Door uw reden voor contact op te geven, kunnen wij u beter van dienst zijn.
*
*

Een uitgebreid portfolio van diensten voor onderhoudsgerelateerde uitdagingen en financiële behoeften


RightFit-service-overeenkomsten zijn ontworpen voor optimale flexibiliteit en bieden diverse ondersteuningspakketten, waardoor u het gewenste dienstverleningsniveau kunt kiezen voor de capaciteiten van uw organisatie en uw klinische, operationele en financiële doelstellingen kunt realiseren.

 

Onze RightFit-service-overeenkomsten zorgen ervoor dat patiëntbewakings-, echografie- en beeldvormingssystemen zo efficiënt en effectief mogelijk worden gebruikt, en worden onderhouden door deskundigen die deze apparaten tot in detail kennen.

Philips RightFit service agreements
Wij werken samen met uw medewerkers als u onze hulp nodig hebt om uw systemen optimaal te laten functioneren.

Belangrijkste voordelen van een RightFit-overeenkomst

Checkmark green
Flexibele, aanpasbare service-overeenkomst
Checkmark green
Uitstekende beschikbaarheid, prestaties en productiviteit van uw systemen
Checkmark green
Levenscyclusdiensten voor maximaal rendement op uw investeringen
Checkmark green
Nieuwste technologieën om systemen bij de tijd te houden
Checkmark green
Ruim 7.000 deskundige en uitstekend opgeleide onderhoudsmonteurs over de hele wereld
Checkmark green
Ondersteuning voor interne biomedische en onderhoudsteams

Aanbod dat aansluit bij uw behoeften

Dankzij ons brede aanbod van servicecontracten voor apparatuur kunt u zelf aangeven welke diensten en welk niveau van dienstverlening uw organisatie nodig heeft. Van afhandeling van oproepen tot de levering van onderdelen en oplossing van problemen; onze diensten op maat zorgen ervoor dat uw apparatuur optimaal blijft functioneren, terwijl uw medewerkers op de hoogte blijven – en uw organisatie op koers.

 

Het RightFit-dienstenportfolio biedt volop voordelen met een aanbod dat aansluit bij de veranderende behoeften van uw organisatie: 

 

  • Toegang tot de nieuwste applicaties voor meer nauwkeurige diagnoses
  • Deskundige klantenservice door Philips-technici die bekend zijn met de specifieke kenmerken van uw systemen, zodat zij snel kunnen tegemoetkomen aan uw behoeften zodra deze zich voordoen
  • Breed pakket aan diensten, inclusief opleidingen, trainingen en gegevensbeheer
  • Ondersteuning op afstand in combinatie met samenwerking op locatie om snel problemen op te lossen
  • Effectief gebruik van apparatuur dankzij onderhouds- en levenscyclusdiensten*

 

* Voor de meeste systemen

Diensten die hun waarde steeds opnieuw bewijzen


Huidige behoeften

 

Uitstekende beschikbaarheid, prestaties en productiviteit van uw systemen

Proactief ingevulde behoeften

 

Proactieve oplossingen om terugkerende problemen te voorkomen

Voorspelde behoeften


Voortdurende verbeteringen voor toekomstbestendige apparatuur om veroudering te voorkomen

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht
*

Contactgegevens

*
*
*

Bedrijfsgegevens

*
*
*
*
*

Informatie details

Door uw reden voor contact op te geven, kunnen wij u beter van dienst zijn.
*
*

Programma’s voor specifieke apparatuur

Voor patiëntbewakingssystemen
RightFit Evolution maakt kosten voorspelbaar


Deze software-onderhoudsovereenkomsten zijn gebaseerd op uw behoefte aan voortdurend bijgewerkte software voor uw installatie.

Echografiesystemen
RightFit Value voor een uitstekend investeringsrendement


Met deze voorziening kunt u uw kosten onder controle houden. U profiteert van een volledige dekking van onderdelen voor optimale kwaliteit en prestaties van uw apparatuur.

Voor beeldvormingssystemen
RightFit Protection voor optimale veiligheid


Deze uitgebreide voorziening biedt samenwerkingsgerichte en strategische dienstverlening en ondersteuning.

Bewezen capaciteiten


Uitstekende dienstverlening die aansluit op uw unieke behoeften

De juiste pasvorm

Philips RightFit-serviceovereenkomsten markeren het begin van een vertrouwensrelatie. Die relatie begint met het verwerven van diepgaand inzicht in uw werkstromen. Op basis hiervan kunnen we u helpen om uw behoeften en doelstellingen helder te krijgen. Vervolgens adviseren wij u over het beste dienstenpakket en de optimale overeenkomst om aan te sluiten bij uw prioriteiten en technologieën. Klik hier om een infographic over RightFit-serviceovereenkomsten te downloaden.

Flexibiliteit is de norm

Het RightFit-model is gebaseerd op het vinden van de beste oplossing voor uw specifieke situatie. In de loop der tijd wordt deze aangepast aan uw veranderende behoeften. Door middel van periodieke bijeenkomsten werken onze serviceteams met u samen om inzicht te krijgen in prestatie-indicatoren en servicebehoeften, rekening houdend met eventueel veranderende zakelijke prioriteiten.

Deskundigheid en samenwerking

Of ze nu op locatie of op afstand werken, de onderhoudsmonteurs van Philips beschikken over de kennis en technische vaardigheden om uw meest complexe uitdagingen aan te gaan. Als u kiest voor Philips, kiest u voor een team deskundigen met een bewezen staat van dienst op het gebied van heldere communicatie en efficiënte samenwerking – een team dat zich volop inzet om u de optimale ervaring te bieden.

Ondersteuning voor klanten

RightFit-serviceovereenkomsten voorzien in toegang tot klinische en technische expertise via onze Customer Care Solutions Centres. Philips-deskundigen werken samen met uw interne medewerkers, zodat uw systemen optimaal blijven presteren.

Dienstverlening op afstand en connectiviteit*

Dankzij een toenemend aantal systemen met mogelijkheden voor dienstverlening op afstand kunnen Philips-technici problemen sneller oplossen, zowel op afstand als op locatie. Om ongeplande uitvaltijd zoveel mogelijk te beperken, past Philips reactieve, proactieve en voorspellende technologieën toe op aangesloten systemen, met minimale onderbreking van de werkstromen. Klik hier om een infographic over dienstverlening op afstand te downloaden.
 

* Voor de meeste Philips-systemen en enkele systemen van andere leveranciers

Hulpmiddelen ter ondersteuning van uw besluitvorming
Cobalt Imaging, UK
Verhaal van klant: Cobalt Imaging, Verenigd Koninkrijk
Miami Cardiac and Vascular Institute, USA
Verhaal van klant: Miami Cardiac and Vascular Institute, Verenigde Staten

Ervaring van klant: OFM Antalya Hospital, Turkije

Klantervaring – Donald Gordon Medical Centre, Wits University, Johannesburg, Zuid-Afrika

Klantervaring – Misr Radiology Center, Caïro, Egypte 

Documenten

Contactinformatie

* Dit veld is verplicht
*

Contactgegevens

*
*