Philips Respironics
V60-/V60 Plus-herstelinformatie

Wat u moet weten over uw herstelafspraak

V60 Plus

We begrijpen dat het herstellen van Philips Respironics V60-/V60 Plus-ventilators uitdagingen kan veroorzaken voor u en uw teams. Details over wat u kunt verwachten in de aanloop naar en op de dag van uw geplande herstelafspraak staan hieronder beschreven.

Pictogram van telefoon

Stap 1:

Het herstelproces starten:

 

Philips Respironics werkt samen met bevoegde serviceverleners die de herstelling in uw instelling zullen uitvoeren.

Pictogram van papierwerk

Stap 2:

Informatie verzamelen voor u de herstelling inplant.

 

De serviceverlener zal contact opnemen met u om een afspraak op locatie te maken. Deze afspraak is normaal gesproken 2-3 weken na dit telefoongesprek.


Voor soepel verloop van dit telefoongesprek met de serviceverlener, raden we u aan om een inventaris voor te bereiden van uw V60-/V60 Plus-apparaten, met de volgende informatie:

 

  • Serienummers van de apparaten
  • Adres van apparaatlocatie
  • Of het apparaat in gebruik of buiten gebruik is
  • Alle openstaande Field Correction Orders (FCO's) op deze apparaten, indien bekend


U kunt dit document downloaden voor hulp met het invoeren van bovenstaande informatie.


Door deze informatie op tijd voor te bereiden, kan de serviceverlener plannen hoe lang uw geplande interventie zal duren. Als er meerdere FCO's voor uw ventilator zijn vastgesteld, worden deze tijdens hetzelfde bezoek uitgevoerd om de tijd dat de ventilator uit bedrijf wordt genomen te verkorten.


Houd er rekening mee dat preventieve onderhoudsafspraken niet worden meegenomen in het herstel.


We raden u aan de contactinformatie van uw serviceverlener op te schrijven in het geval dat de beschikbaarheid van de apparaten in uw instelling verandert.

Pictogram van takenlijst

Stap 3:

Voorbereiden op uw herstelafspraak

 

Tijdens uw eerste gesprek met de serviceverlener kunt u bespreken hoeveel van uw ventilatoren per dag beschikbaar kunnen worden gesteld. Zij zullen samen met u bepalen hoe uw instelling het best kan worden ondersteund.

Voor uw geplande datum, gelieve de volgende acties te ondernemen om een efficiënte afspraak te verzekeren. Geplande apparaten moeten:

 

  • Beschikbaar zijn op een locatie waar de interventie kan worden uitgevoerd (met een aangewezen werkruimte)
  • Schoongemaakt/gedesinfecteerd zijn

De serviceverlener bevestigt de afspraak de dag voor de geplande herstelling van start gaat.

 

Verantwoordelijkheid van ziekenhuis
Neem contact op met uw serviceverlener als de beschikbaarheid van uw apparaten veranderd. 

 

Verantwoordelijkheid van serviceverlener
Als er veranderingen of vertragingen zijn in uw geplande herstelafspraak, zal uw serviceverlener direct contact met u opnemen.

Blijf onze website bezoeken voor de laatste informatie, of neem bij vragen contact op met uw Philips-vertegenwoordiger.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.